23.02.2009

De ce nu am sa accept vreodata sa fiu criticat pe blog

E simplu:pentru ca n-am sa fiu niciodata intr-atat de idiot sa permit oricarui papagal virgin si oparit sa ma ia la misto aici,dupa ce stau uneori si 9-10 ore pe blog (cum e cazul azi),iar lui ii ia cateva minute prin care sa scrie un comentariu ironic si persiflant.Faptul ca imi dedic atat de mult timp blogului,din start orice drept al fiecaruia de a comenta ceva nasol aici e egal cu zero si deci,nu se admite,nu se permite,nu exista!

Permitand vreodata vreun comentariu acid al cuiva,este,asa cum bine spunea odata cineva (imi scapa numele),ca si cum te-ai caca la mine in sufragerie,iar eu,in loc sa-mi astern bata de baseball pe capatana ta,in schimb ma grabesc repede sa-ti aduc hartia igienica,ba chiar iti si multumesc din suflet ca ti-ai lasat "norocul" in casa la mine.Asa e si cu blogul,ori,nu se poate sa las vreodata sa-si bata joc de efortul si munca mea!

Regula e simpla:intri aici daca vrei,citesti ceva daca-ti place,eventual asimilezi ceva din articolele expuse aici,asta daca ceea ce ai citit e in domeniul tau de interes si la revedere!Tot optional,mai revii si maine,in caz ca ti-am captat atentia si crezi ca aici te poti informa asupra unor lucruri.In rest,nu te costa nimic sa intri pe blog,si nici eu nu pierd absolut nimic daca nu intri.

Comentariile sunt de prisos si cel mai bine ar fi ca ele sa ramana in numar de 0 (zero) si pe viitor.Ca sa fim bine intelesi!

Niciun comentariu: