23.02.2009

Da,recunosc:imi plac blondele la nebunie!

Am fost intrebat de multe ori ce prefer in materie de femei:blondele,satenele,brunetele sau roscatele.Si tot de atatea ori am raspuns fara ezitare:blondele:X.Mai ales cele care mai au si ochi albastrii...Le ador!Nu e o fantezie sau o obsesie,pur si simplu pe astea le prefer.Dupa blonde imi plac satenele iar dupa satene...nu prea ma intereseaza.Brunetele mi se par parca mai reci,diabolice si nefeminine din unele puncte de vedere,iar roscatele,hm,nu prea ma incanta faptul ca insasi culoarea parului nu e naturala.

Anyway,ca sa fiu bine inteles,desi spun ca imi plac blondele,de-aici de la noi,din Romania,nu-mi place de nici o persoana care face parte din show-biz-ul autohton si care s-ar incadra in standardele mele enumerate mai sus:adica blonda cu ochi albastri.Nu am de cine sa imi placa,cat despre blonde,nu stiu daca e adevarat ce se spune despre ele ca sunt mai cretinoide de felul lor,dar mie mi-ar place ca o blonda sa fie si inteligenta.

Am eu o slabiciune penru blonde cu ochi albastri.Pana si la desenele animate pe care le urmaresc m-am "indragostit" de un personaj:Bubbles,din Powerpuff Girls:)).Nu,n-am innebunit,dar cred ca treaba asta cu apropiatul primaverii ma face sa fiu mai visator...Apropo de Powerpuff Girls,pentru cei ce nu stiu,brigada feminina de dinamoviste de la Peluza Sud se numeste asa!
Si ca sa inchei tot cu o dezvaluire.In timp ce mai toti baietii sunt topiti dupa Angelina Jolie,Beyonce,Mariah Carey sau nu mai stiu eu cine,singura celebritate de care imi place cu adevarat e Tara Reid.Chiar daca numele ei nu va spune multe,poate v-o reamintiti din filmul "Placinta americana".Da,de ea imi place cu adevarat,chiar daca m-am interesat si am aflat ca are 33 de ani (ziceti sincer,asa-i ca nu pare mai in varsta de 25?),iar eu am un complex pentru fetele mai mari ca etate decat mine.Si nu sunt obsedat dupa ea,pur si simplu imi place,in sensul ca as lasa-o sa-mi faca sarmale si clatite cu gem de cocacaze,numai pentru a o vedea cum framanta carnea tocata sau cum unge gemul pe clatite dimineata pe racoare...

Mda,adevarul e ca nici eu nu-s intreg la minte cu afirmatiile de mai sus.Aaa,si pentru cei care sunt curiosi sa o vada pe preferata mea,iata mai jos 2 poze.E,este ca e simpatica foc?:X:-<

Niciun comentariu: