23.02.2009

Nebanuite sunt caile messengerului

E stiut ca Yahoo Messenger este,pe langa comunicarea telefonica mobila,una dintre cele mai utile si accesibile tuturor forme de interactiune si socializare cu cei din jur.Pe langa faptul ca prin intermediul acestui serviciu se pot crea prietenii noi si de durata,se pot intermedia,transmite,stabili lucruri mai mult sau mai putin importante,e capabil totodata de a reinnoda relatii de amicitie de mult uitate si care la un moment dat pareau sa nu se mai regaseasca prea curand.

Saptamana trecuta am avut parte de una dintre cele mai frumoase surprize placute din ultima vreme.Cel mai bun prieten al meu din copilarie,si,probabil,din toate timpurile,Marius,a intrat in lista mea de messenger.Ca sa intelegeti ce si cum,Marius s-a mutat in toamna lui 1999 din blocul unde eu personal,inca locuiesc,alegand sa se mute langa Bacau,la aproximativ 20 de kilometri distanta.Desi cele mai mari strengarii si nazbatii ale copilariei le-am trait alaturi de el,atat eu cat si el,fiind persoane mai introvertite,nu am mai tinut legatura unul cu celalalt,desi repet:se reintalnesc persoane aflate pe 2 continente diferite,daramite persoane care sunt separate de o distanta amarata de circa 20 de kilometri.

Acum sunt mult mai fericit.In conditiile in care mai toti cei cu care am copilarit s-au mutat rand pe rand fie in alte orase,fie chiar si in strainatate,acum am pe cineva cu care sa imi readuc aminte de vremurile inocentei si naivitatii.E adevarat ca nu am vorbit super-mult de saptamana trecuta,dar chiar si asa,ne-am readus aminte de multe lucruri frumoase.Momentan,pentru ca lucreaza,timpul nu-i permite sa stea 24/7 pe messenger ca mine,insa acum nu ma mai grabesc,atunci cand programul lui i-o permite,putem discuta din nou ore intregi despre toate aventurile pe care le-am facut pana in urma cu un deceniu.

Nu s-a schimbat mai deloc,nici la infatisare,nici in felul de a comunica.Bineinteles,si eu si el suntem mai maturi,la o adica au trecut aproape 10 ani de la ultima noastra simpla convorbire,dar,asa cum banuiam,nu a ales cai gresite si faptul ca mereu a fost determinat sa izbandeasca in tot ceea ce isi propune,sa-si realizeze visurile si sa devina ceea ce el mereu si-a dorit,toate aceste lucruri l-au facut sa fie in prezent asa cum am crezut intotdeauna ca va fi,ajunge,deveni:un om normal,inteligent,ambitios,o persoana la locul lui.

Nici nu ma mira.Are 24 de ani si este cat se poate de matur in gandire.Desi ne separa un an jumate ca varsta,pot spune fara greseala ca am multe ce invata de la el,in primul rand sa fiu mai hotarat in unele decizii si sa nu mai stagnez in situatia latenta in care ma aflu,aceea de parazit ordinar ce sunt:)).A spus despre el ca a ramas "mic si al dracu'",dar,probabil nici el nu realizeaza ce bucurie mi-a produs printr-un simplu "add" si cat de mare e inima lui,asa "mic si al dracu'"cum se autodescrie.

Au trecut aproape 10 ani...dar,acum cand putem comunica din nou ca inainte,fie si prin intermediul messengerului,acesti ani e ca si cum nici nu ar fi existat vreodata.Si mereu am crezut ca,atunci cand a plecat de aici din cartier,acel punct care se pusese in calea noastra,se va transforma intr-o virgula,lasand in continuare loc altor intamplari ce probabil ni le pregateste destinul in viitor.S-a dovedit inca o data ca nici nu putem banui ce ne rezerva ziua de maine,mai ales in perioada asta cand totul e posibil!

Marius,I'm proud to say that you were,are,and hopefully will be,my friend no mather what!;)

Niciun comentariu: