30.05.2009

Twitter are si el cocalarii lui...

S-a vorbit atat de mult despre "Twitter" in ultima vreme,incat nu stiu daca mai trebuie sa dau o definitie a ce este sau ce inseamna acest serviciu de comunicare si socializare.Totusi,banuiesc ca multi din cei ce imi citesc blogul nu sunt intocmai familiarizati cu "Twitterul",probabil au auzit de el,dar nu stiu 100% ce inseamna si la ce foloseste,astfel ca am sa incerc sa explic in randurile ce urmeaza,apoi trec la subiectul principal al acestui articol...

"Twitter" este,asemeneni "hi5"-ului sau "facebook"-ului,un serviciu de comunicare si socializare din sfera internetului.Cu ajutorul acestui serviciu,poti afla ce fac prietenii tai,de fiecare data cand aceastia posteaza in maxim 140 de caractere cate un "update" sau cate un status nou.Aproximativ 25.000.000 de oameni din lumea intreaga au ales aceasta forma de comunicare,facandu-si cont pe "Twitter" (in comparatie cu "hi5"-care are in jur de 80.000.000 de membri inregistrati,sau cu "facebook"-care e de departe cea mai cunoscuta retea de socializare,avand si cei mai numerosi membri care si-au facut cont-circa 200.000.000 de persoane).

Bun,sa revenim.Din moment ce ultimele tendinte in materie de internet au inceput sa prinda din ce in ce mai mult teren in interesul utilizatorilor romani de internet (de pilda,hi5-ul,blogul etc.) dar cum acestea au fost invadate de tot felul de tarani (v-ati uitat in ultimele luni pe hi5 sa vedeti ca pana si Costelus din Adunatii Raspanditi are pagina de hi5 in ziua de azi),era doar o chestiune de timp pana cand si Twitterul sa ajunga la cei care n-au nimic de spus,dar care,ca intotdeauna,acestia cred ca sunt prea importanti ca sa nu impartaseasca si celorlalti din intelepciunea lor.

N-am sa fiu ipocrit,din curiozitate,mi-am facut si eu cont de "Twitter".Nu mi-a placut formatul,nu mi-a placut ceea ce implica acest serviciu si in doar cateva zile l-am sters.Puteti verifica.Alt cont oricum nu imi mai fac.Imi ajung blogul si hi5-ul,in rest nu ma intereseaza alte medii de comunicare cu altii.

Dar ca sa va faceti o parere asupra faptului ca "Twitter" nu este nici pe departe un mediu online exclusivist,acolo unde ghertoii si puerilii nu au ce cauta,iata ca sunt si specimene ale caror mesaje si ineptii riscati sa le primiti oricand,daca ati avea si voi cont pe Twitter si ati accepta in lista de "friends",aici denumiti "followers",penibili ca si cel de mai jos,care,atunci cand se plictiseste,prefera sa ii plictiseasca si pe altii cu "update"-urile lui care nu ajuta pe nimeni cu nimic,acestea fiind echivalentul mass-urilor de pe messenger:
Merci de informatie,sa ne spui si cand o sugi,da?Tine-ne la curent!
Asta da lectie de matematica!Nu vrei mai degraba sa te dai pe buze cu un strugurel roz?Unul care,oricat te-ai da pe buze cu el,nu se topeste si nu se termina niciodata!Aici nu mai e nimic de spus,decat ca esti o curva perversa din moment ce iti scoti blogul la produs in halul asta!De admirat e ca,spre deosebire de anul trecut,n-ai mai scris chestia asta direct pe blog,probabil ti-ai adus aminte ca ti-ai luat prea multe flegme la faza aia!
--------------------------------------------------------------------
Pentru cine nu s-a prins,e vorba de virginul despre care am mai scris si in trecut=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/02/virginulesi-tu-esti-bloggermah.html si care nu se invata minte atunci cand i se spune ca e total neinteresant sa faci un articol despre o masina parcata neregulamentar,din moment ce vedem zilnic astfel de situatii si mai ales ca se da singur de gol ca nu are despre ce scrie,altfel nu ar recurge la astfel de mizerii pentru a mai umple spatiul de pe blogul sau...Dar,asa cum am mai spus,pentru unii e asa de usoara viata si totul se face atat de usor,pentru ca si creierul acestora a ramas identic cu al unui copil naiv,netrecut prin viata si,probabil,scapat in cap cand era mic.Dar hei,pe deasupra e si virgin,deci are toate calitatile necesare pentru a se da matur si profesionist cu articole ca si cel din poza de mai sus!;)

Niciun comentariu: