24.05.2009

Despre manechine...

Cand eram mic,dezvoltasem o adevarata fobie fata de manechine.Suna penibil,stiu,dar uneori aveam senzatia ca,atunci cand nu ma uitam la ele pentru o clipa,isi miscau ochii si ma urmareau cu privirea.Oricum,orice s-ar zice,manechinele sunt sinistre.Cel putin pentru mine.Sunt un fel de oameni lipsiti de viata care,cu hainele lor "la moda",parca ne zambesc din vitrine iar uneori ai senzatia ca acestea ne compatimesc pe noi,oamenii simpli,ca nu avem hainele lor.Vorbesc numai bazaconii acum,este?Ei bine,macar mie nu mi-era frica de Bau-Bau sau de intuneric ca voi cand eram mic asa ca >:P.Am avut si eu un fix cu manechinele,dar mi-a trecut.Acum imi place sa fac misto de ele si de diversitatea lor.De pilda:

Asta la cum arata zici ca e copilul lui Chuckie (stiti voi,din filmele alea cu papusa ucigasa.Na ca il aveti in foto mic in dreapta sus,poate va aduceti aminte si puteti face o comparatie)
Manechine care au fost condamnate la moarte prin ghilotinareSi manechinele au cocalarii si pitzipoancele lor!Asta e genul de manechin de bani-gata.Zeflemist,cu privire sfidatoare,si chip care cere cat mai multi pumniMenage-a-trois.Nevasta e suparata ca sotul o insela cu secretara de la birou.Chiar in noaptea nuntii? (ce imaginatie mai am si eu)Avem si manechini de culoare.Ce,credeti ca numai oamenii vii vin din Africa la munca in Romania?Nu,vin si manechinele...

Niciun comentariu: