14.05.2009

Stefanut are nevoie de incurajari inainte de operatie

Cum spuneam si intr-un articol anterior,Stefanut,puiul de dinamovist bolnav de Beta Talasemie majora a primit o veste buna:toti cei 171.000 de euro,necesari pentru operatia de insanatosire s-au strans si acum e doar o chestiune de zile pana cand Stefanut va merge in Italia sa se trateze.De altfel,Stefanut scrie pe blogul sau,http://cristianstefanflorescu.wordpress.com/,ca inca nu a plecat deoarece inca mai asteapta sa primeasca banii de la fundatia "Mereu aproape" si de la teledonul Romtelecom.Mai spune ca:

Să vă spun drept, eu am acum doar 113.813 euro daţi la spital, toţi banii care s-au strâns în contul meu. Pe 30 aprilie am mai primit 150 de lei. Atât mai am în plus. Eu v-am spus mereu câţi bani am primit, că aşa este frumos. De aceea am să vă spun şi ce bani nu am primit, ca să nu credeţi că mint. Nu am primit banii promişi de la meciurile cu Dinamo. Dar nu sunt supărat. Nu-i nimic, se mai întâmplă. Cred că m-au uitat. Încă aştept banii de la teledonul meu de la Romtelecom, 9.980 de euro. Cred că mai durează un pic, până când plătesc oamenii telefonul. Iar de la Fundaţia Mereu Aproape am să primesc bani în rate, dar după 15 mai 2009.

Totodata,anunta ca:

Am programare pe 6 iunie 2009, la Institutul Mediteranean de Hematologie de la Cagliari. Să îmi ţineţi pumnii, vă rog frumos!

Dar are un mic regret si o umbra de tristete:

Sunt un pic necăjit şi pentru că nu mai vreţi să vorbiţi cu mine. Dar nu-i nimic, eu nu mă supăr, ştiu că aveţi treabă.

M-am gandit sa scriu acest articol in speranta ca se vor gasi destui care sa doreasca sa ii scrie pe blogul lui un mesaj de incurajare,de sustinere,o vorba buna si un gand nobil.Haideti,oameni buni,cat va costa sa ii scrieti un mesaj?Decat sa postati zilnic tot felul de comentarii pe tot felul de site-uri obscure si mizere mai degraba va sacrificati 2-3 minute din viata pentru a-i arata lui Stefanut ca va ganditi la el si ii tineti pumnii sa se faca bine,nu?Cine doreste sa il incurajeze pe Stefanut sa intre pe blogul acestuia:

Niciun comentariu: