21.05.2009

Optimism,premonitie sau pura clarviziune?

Mi-am adus aminte in urma cu cateva minute de un comentariu pe care l-am primit luna trecuta,pe 16 aprilie,de la o persoana anonima la articolul pe care il scrisesem pe 10 aprilie,referitor la prima mansa a sferturilor de finala ale Cupei UEFA (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/cupa-uefa-rezultate-sferturiprima-mansa.html).

Retineti ca la acea data,Sahtior Donetk juca in sferturi cu Olympique Marseille si era inca la o distanta de 40 de zile si 3 meciuri de finala pe care a jucat-o aseara.Si eu am echipe favorite din afara (de fapt,AC MILAN e singura),dar,pentru a nu risca sa cad in penibil,niciodata nu ma pronunt cu privire la sansele de reusita ale acestei echipe atunci cand aceasta evolueaza in cupele europene sau in campionatul din "Cizma".Si totusi,anonimul a avut "indrazneala" sa dea pronosticul si sa desemneze castigatoarea Cupei UEFA inca dinainte cu 5 saptamani!Anonimule,felicitari,ai nimerit-o!Iar daca,manat de optimism,premonitie sau clarviziune ai mai bagat si la pariuri ca Sahtior va castiga Cupa UEFA,atunci chiar ca ai pus-o!

Niciun comentariu: