21.05.2009

Inca 10 zile si intru in vacanta/concediu!\:d/

Da,e adevarat,incepand fix cu 1 iunie voi intra in vacanta/concediul de vara,iar aceasta decizie se va rasfrange si asupra blogului,dupa cum veti putea citi mai jos.E cea mai lunga perioada de relaxare a anului,care va dura 2 luni de zile,pana pe 1 august,deoarece campionatele de fotbal din Europa se incheie (de fapt,campionatul german si englez se incheie in weekendul acesta),ceea ce inseamna ca o voi lasa mai moale cu fotbalul,care ocupa cea mai insemnata parte din continutul acestui blog.

Asadar la revedere cu noptile lungi in care ma straduiam din greu sa tin pasul cu evenimentele din fotbalul extern si intern,la revedere cu zilele in care scriam pe zi si cate 10-15 articole!La revedere cu acele zile in care tot ce scriam era numai despre fotbal si nimic altceva!

Ce ciudat sa spuna cineva ca intra in vacanta/concediu,atat timp cat acel cineva,in cazul de fata fiind eu,nu sunt nici un fel de student pentru a lua vacanta si nici nu am un loc de munca pentru a spune ca intru in concediu.Totusi,pentru ca de cele mai multe ori blogul e mai obositor ca o zi de scoala,scriind pe el mai mult decat as fi scris daca as fi fost la o facultate sau ceva,si pentru ca sunt foarte multe zile cand petrec mai multe ore pe blog decat as fi petrecut intr-o zi de munca la un loc de munca,sunt indreptatit sa privesc aceasta pauza de 2 luni ca pe o perioada de relaxare binemeritata!

Retineti ca,ceea ce parcurgeti voi cu privirea in cateva zeci de secunde sau cateva minute,a necesitat ore intregi pentru a fi afisat aici pe blog!Ore intregi de documentare,de incadrare a imaginilor in text,de cautare a unui mod de a exprima o idee,toate astea pentru ca voi,cititorii acestui blog,sa aveti,la libera alegere,timp pentru a va delecta privirile pentru cateva minute.

Vara a venit de mult!Nu trebuie sa te uiti pe calendar si sa vezi ca nu am intrat inca nici in luna iunie ca sa iti dai seama ca nimeni nu prea mai are chef de nimic altceva inafara de distractie si plimbari in aer liber.Asta voi face si eu in perioada 1 iunie-1 august,voi incerca,pe cat voi putea,sa ma bucur de viata!
Nu mai trebuie sa mentionez ca,acum ca a venit caldura,traficul de pe bloguri,de care mie am dovedit de atatea ori ca mi se rupe,scade consistent,pentru ca lumea prefera sa iasa in oras decat sa stea lipit de calculator.Tocmai de aceea si eu voi face la fel,alegand inspirat sa ma bucur de vremea calda si insorita in loc sa lucrez mai intens pe blog intr-o perioada in care interesul tuturor e in scadere.

Ce fel de subiecte veti putea citi in aceste 2 luni de zile?Nimic mai simplu,dar mai intai de toate tin sa precizez ca vor exista si multe zile,poate nu consecutive ci doar in mod exceptional,cand nu voi posta nimic.Iar cand voi posta,de obicei nu vor fi mai mult de 3-4-5 articole.Articole pe dura verii vor fi in special despre:
  • bineinteles ca va voi tine la curent in continuare cu tot ce se intampla important la DINAMO (asta insemnand meciurile amicale pe care le vor disputa "cainii" in acesta vara,campania de transferuri etc);
  • m-am gandit sa profit de aceasta perioada mai putin solicitanta si sa promovez mai bine imaginea orasului Bacau,urmand sa scriu despre locurile ce merita sa fie vizitate aici la mine in oras (cluburi,restaurante,hoteluri,atractii turistice);
  • in luna iulie,odata cu apropierea noului sezon,voi scrie,timp de 19 zile,rememberul fiecarei partide pe care DINAMO le-a disputat in acest retur de campionat (17 etape si 2 meciuri de Cupa);
  • in fine,voi scrie mai multe articole cu caracter personal (intamplari,ganduri,opinii etc);
  • + multe alte articole care mi se vor parea mie interesante la momentul respectiv si care vor fi diferite fata de ceea ce ati gasit de obicei pe blog in ultimele 5 luni.

Si pentru ca vreau sa ma tin de cuvant si sa profit cat mai mult de aceasta vara,ma rog,macar 2/3 din ea,pentru ca in luna august o iau de la capat,nici pe messenger nu voi mai putea fi vazut prea des.De fapt,sincer sa fiu,fara nici un fel de ipocrizie,la un moment dat chiar mi-a trecut prin cap sa-l dezinstalez,pentru ca pur si simplu nu mai am nici un chef de el.Sau,chiar daca nu il voi dezinstala,voi sta pe un alt id care nu il cunosc decat 6 persoane,cele mai importante si cu care va trebui sa comunic si in aceasta perioada.Dar un lucru e cert,pe id-ul "agmdinamo" voi fi rar la vedere sau poate chiar deloc.Chiar si in ultima perioada am lipsit foarte mult de pe messenger,sau chiar daca am intrat,am stat numai cateva minute,spre deosebire de lunile trecute cand stateam ore bune online,fie chiar daca eram "idle".

Concluzia:am nevoie neaparata de aceasta perioada,in primul rand pentru a ma linisti,pentru a ma odihni foarte mult si pentru a ma bucura de viata.Nu in ultimul rand,pentru a-mi aduna bateriile pentru sezonul de toamna al fotbalului,care se va anunta unul al naibii de incarcat pentru mine daca DINAMO castiga campionatul si va juca in Liga Campionilor.Dar asta va fi o misiune placuta pentru mine,insa sa vedeti atunci ore si nopti petrecute din greu in fata monitorului.Mai sunt 10 zile...a mai ramas putin,iar cand va veni ziua de 1 iunie ma voi descatusa dupa ce am adunat in toate aceste luni de efort extenuant,intens si masiv o oboseala pe care nu i-o recomand nimanui!Cine are blog si scrie pe zi cat scriu eu,intelege,cine nu,sa fie sanatos!

Niciun comentariu: