10.05.2009

10 pareri si impresii dupa derby

1)A fost cel mai slab derby pe care imi amintesc sa-l fi vazut de cand sunt suporter.Nu trebuie sa fii un cunoscator al fotbalului ca sa-ti dai seama ca meciul dintre steaua si DINAMO de vineri seara a fost de un plictisitor absolut.Insumi eu am cascat de cateva si daca vreodata nu o sa am somn,ca sa adorm,am sa ma uit la meciul asta in reluare,ca e bun de somnifer;

2)Nici atmosfera din tribune nu a fost la inaltime,aici am ramas si mai dezamagit.Ce-i drept,acordand Cezarului ce-i al Cezarului,am apreciat tortele stelistilor de la inceputul meciului si de la golul lor.Dar in rest,mai ales ca ei erau peste 20.000 de suporteri,n-au cantat cum ar fi trebuit,nu au facut vreo coregrafie cum se obisnuia pe vremuri,cu panze late cat toata peluza si altele.Aici imi aduc aminte de meciul din tur din "Groapa",cand ai nostri parca nu mancasera nimic in ziua aia.Se dadea tonul,dar dupa cateva secunde nu mai avea nimeni chef de nimic.Deci,cu acustica a fost slab...Nici derby-urile nu mai sunt ce-au fost odata...;

3)Galeria dinamovista nu a impresionat decat prin faptul ca s-au auzit de multe ori in timpul meciului ceea ce e de apreciat.Insa nu e vina lor in totalitate.Cu doar nici 700 de dinamovisti in ghencea nu poti face cine stie ce spectacol.Stiu,si stelistii au fost cam tot atatia in "Stefan cel Mare",dar altfel se vad 700 de stelisti pe stadionul lui DINAMO si altfel se vad 700 de dinamovisti pe ghencea.Nu e chiar acelasi lucru!;

4)Arbitrajul a fost impecabil,ce-i drept,brigada spaniola nici nu a avut parte de un meci incins,asa ca probabil si la ora asta centralul se intreaba daca a arbitrat eternul derby al Romaniei sau un simplu meci care ar echivala,la intensitate,cu o partida de la el din Segunda Division;

5) E evident ca nici o echipa nu a vrut sa riste prea mult si ambele echipe s-au temut mai mult sa nu piarda decat sa forteze victoria.Stelistii,fiind pe teren propriu,bineinteles ca au dominat mai mult jocul si au stat mai mult in mijlocul nostru,dar nu e nici un secret ca,cu exceptia acelei victorii 4-2 de acum 2 ani,DINAMO aproape intotdeauna s-a dus sa se apere in ghencea.Nu stiu de ce fotbalistii sunt asa de timorati si fricosi cand joaca la steaua acasa...;

6)Am mizat foarte mult pe romanii de la DINAMO,"cainii" jucand cu 10 romani si un singur strain,N'Doye,fata de 6 straini cati a avut steaua in primul "11".Ce ar putea intelege un Tiago,un Toja,un Dayro ce inseamna un astfel de meci?Desigur,sunt constienti ca e cel mai important meci al sezonului,dar nu vor juca niciodata cu sufletul si ardoarea cum ar juca de exemplu un Marius Niculae,un Niculescu,sau,pe vremuri,un Hildan,un Petre.Si chestia asta cu ambitia si mentalitatea inoculata de mic poate face diferenta uneori.Vineri nu a fost cazul...;

7)Dayro Moreno a fost de departe parasuta meciului.De-un penibil extrem!Sa nu se mai intrebe stelistii de ce nu s-au batut la titlu anul asta.steaua e recunoscuta pentru apararea ei solida,Goian,Ghionea fiind jucatori de valoare,nu poate contesta nimeni asta,dar fotbalul se joaca pe goluri,iar fara atacanti nu poti spera la victorie pe cat poti fii sigur ca nu vei fi invins daca ai o aparare buna.Prefer un atac puternic si o defensiva subreda decat invers!Iar DINAMO e exemplul perfect!;

8)De la DINAMO am fost dezamagit de prestatiile lui Torje,Marius Niculae si Izvoranu.Primilor 2 nu li se pot reprosa prea multe,pur si simplu au prins o zi slaba si nu merita blamati pentru asta,in schimb Izvoranu a jucat in nota lui obisnuita,adica zero-barat.Cat despre Danciulescu,nu exista cuvinte pentru a-l lauda pe acest fotbalist de mare clasa,in primii 5 din istoria clubului nostru!Mare jucator,mare om,mare caracter,mare talent!Nu-mi vine sa cred ca au fost si inca vor mai fii unii dinamovisti care sa-l conteste,dar aceia probabil sunt mai priceputi la manele decat la fotbal!;

9)Rezultatul de egalitate e echitabil si meritoriu,nici o echipa nu merita sa piarda/castige,asta e clar.Am intalnit cocalari care au sarit de fund in sus si au spus ca stana merita sa castige ca a dominat mai mult si etc.Spurcatilor,sunteti cretini?A avut steaua cumva 2 bare,3 penalty-uri neacordat si 5 mingi scoase de pe linia portii lui Matache si eu nu stiu?Asta cu posesia e fix filozofia rahatului in stare de piure,cum spuneam si la punctul 7,fotbalul se joaca pe goluri,nu pe ocazii,nu pe posesie!Trebuie insa sa ai nervii tari si de otel ca sa te intelegi cu toti imbecilii care se cred suporteri...;

10)Sincer,desi pare greu de crezut,nu am avut nici o emotie ca am putea pierde meciul dupa ce Bicfalvi a deschis scorul pentru steaua.Meciul a fost de asa natura inca pana si Cel de Sus s-ar fi maniat daca una sau alta dintre echipe ar fi plecat cu toate cele 3 puncte,in loc sa se termine egal.Pur si simplu intreaga partida a stat sub semnul remizei...

Niciun comentariu: