08.05.2009

Iar?Nu,din nou!

De cand ma stiu,nu a fost an in care,odata cu venirea sezonului cald,sa nu se inceapa sa se sparga,sa se demoleze,sa huruie,sa se cimenteze,sa fie mizeria de pe lume la mine pe strada!Asta pe langa faptul ca insusi vecinii mei in fiecare an isi mai gasesc prin apartamente cate un perete de demolat,cateva gauri de facut,cativa peri albi pe care sa mi-i scoata cu zgomotul lor.

Nu au trecut decat 10 luni (!) de cand va povesteam cum s-a marit spatiul stradal la mine in fata blocului (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/prietenii-mei-din-bangladesh.html).Asta se intampla la inceputul lui iulie 2008.O.K.,a fost misto atunci,m-am imprietenit cu muncitorii,care erau bangladezi etc.Dupa ce au durat vreo 2 saptamani pana sa se termine toata treaba iar lucrurile sa revina la normal pe strada la mine,iata ca acum trebuie sa se sparga exact (!) aceeasi portiune de asfalt,pentru a se introduce nu stiu ce teava!Pai de ce mortii ma-sii nu s-au gandit sa faca doua lucruri deodata inca de anul trecut?

Raspuns:e foarte simplu!Iese mai mult parandarat din doua lucrari,decat din una singura!Nu e mai bine si mai profitabil pentru cei care lucreaza cu bani publici sa faca 2 lucruri decat unul singur?

Traiasca "regii asfaltului"!Cine spune ca numai in Bucuresti se castiga bine cand e vorba de demolat si rebetonat ciment?Traiasca "baietii smecheri" care au fost alesi de naivii bacauani,care inca mai cred ca se intereseaza cineva de ei!De fapt,situatia asta e peste tot,nu numai in Bacau!Neferice de cei care inca se mai duc la vot de-acum incolo.Eu macar m-am trezit la timp!...

Niciun comentariu: