19.05.2009

Cum trebuie tratati ciobanii:cu indulgenta sau cu indiferenta?

UPDATE FOTO-6.08.2009:Am promis ca atunci cand voi face rost de imagini cu personajul la care fac referire in acest articol le voi posta aici pentru a va face o parere mai complexa despre individ.Iata ca acum sunt in masura sa va ofer 3 poze cu acesta si va las sa-mi spuneti voi daca cel pe care il vedeti in fotografii nu e cel mai orasean ciobanoid pe care l-ati vazut in viata asta:))

Mi-am dat ieri acordul unui baiat de pe-aici ca il voi ajuta sa scrie doua compuneri la engleza:una despre cea mai frumoasa zi din viata mea si alta despre orasul care imi place cel mai mult din Romania (in afara de Bacau).Auzise el ca sunt profesor la limba engleza si a zis sa apeleze la mine.

Am acceptat pentru ca sunt un drajeu de baiat (ca sa nu zic bomboana),in ciuda faptului ca nu prea am timp pentru mine,daramite pentru altii.Compunerile astea trebuiesc terminate pana la ora 16:00 in dupa-amiaza asta,trebuie sa aiba cate maxim 2 pagini de caiet studentesc lungime,si ma cam grabesc sa le fac in conditiile in care acum la mine e 8:30 si cam pic pe jos de somn.

Problema e alta:nu regret ca mi-am luat belea pe cap si mi-am gasit de lucru aiurea,ci daca merita asta caruia ii fac lucrarile un gest atat de marinimos din partea mea.Va las pe voi sa judecati si sa va imaginati cam despre cine vorbesc (si daca tot trece azi pe la mine sper sa ii fac o poza,ca sa vedeti mai bine daca se incadreaza in descriere).

Pe nefericit il cheama Marius,are 20 de ani si inca mai face scoala la seral,e in ultimul an.Fiind varul unui amic de-al meu din blocul de vizavi,mai obisnuieste,de vreo 2 ani incoace,sa treaca pe-aici destul de des.Noi ii spunem "Cioby 2",pentru ca vorbeste si gandeste intocmai ca un cioban.Practic,ce s-o mai dam dupa cires:omul e cretin.Aaa,si ii spunem "Cioby 2" sau "Cioby lights" pentru ca functia de "Cioby cel mare" o indeplineste altul din zona,evident,mai penibil,in ciuda faptului ca ala are vreo 25 de ani.

Sa revenim la Mariusica.Omul are,cum spuneam,vreo 2 ani de cand a inceput sa vina prin cartier pe la mine,dar nu s-a adaptat absolut deloc.Noi am incercat la inceput sa il integram in grup,plm,dar nu s-a putut,asa ca acum preferam sa ne distram pe seama lui.E si fricos,dar si prost.Eu insumi,la inceput l-am tras deoparte si i-am explicat cum sa vorbeasca,ce sa nu zica in fata unuia sau altuia dintre noi,dar nu s-a prins nici asta de el.Nu e retardat dar e foarte greu de cap si se schimba in vorbe in cateva secunde.De fapt,chiar ieri,cand cu compunerile,la inceput mi-a spus ca are de facut o compunere,ca mai apoi sa zica cum ca de fapt sunt 2 si altele.Era fericit ca mi-a gasit adresa de hi5 si mi-a vazut pozele.Are si un zambet stupid,care seamana mai mult a ranjet de om nespovedit la timp,dar cum am precizat,e total inofensiv.

Merg cu el in spatele blocului sa i-o arat pe Dixie.N-am inteles niciodata ce placere perversa sau curiozitate bolnava au unii sa vada ce sex are un animal,in cazul de fata un caine.Eu am descoperit la cateva zile ca Dixie e o catea,si nu catel.In fine,in timp ce ma jucam eu cu Dixie,ciobanul o ridica de-un picior si exclama:"uite,bah,e baiat!"

Am izbucnit intr-un ras isteric dar sanatos.Ii zic:"bah,dobitocea,nu vezi ca e fetita?Nu stii sa deosebesti un vagin de un penis,fie ele si ale unui caine?" (bine,in loc de "vagin" si "penis" am folosit alte cuvinte,dar azi chiar nu am chef sa vorbesc urat asa ca...).

O alta intamplare oarecum amuzanta,menita sa fie definitorie pentru felul de a gandi al acestui dobitoc e atunci cand mi-a explicat cum are o vaca coama pe piept (?!).Sau,cand,in loc sa spuna:"Vezi ca sari calul!" (adica un fel de "vezi ca intreci masura s incepi sa ma enervezi!") a spus "Vezi ca calci calul!" (cacofonia ii apartine,mai ales ca a zis-o foarte serios,fara nici o intentie de gluma.

Rad cu pofta chiar in aceste momente cand imi aduc aminte de atatea si atatea faze antologice ce l-au avut in centrul actiunii pe Mariusica.Omul e destul de iscoditor si obisnuieste deseori sa ma masoare cu privirea.De multe ori i-am spus:"nu te mai uita asa insistent la mine.Am 1,78 metri,crede-ma pe cuvant!".Un prost obicei al lui e ca incepe sa vorbeasca singur,aiurea pe pustiu,sau se baga in discutiile altora fara sa fii inteles despre ce e vorba.Ma mir cum pana acum a scapat nealtoit,desi promisiuni in acest sens are destule.

Cat despre mine,chiar daca m-a iritat de multe ori prin simplul fapt ca se afla in fata ochilor mei (avand o intoleranta uriasa fata de prosti) am preferat sa nu ma ating de el,ca apoi poate se supara si nu mai trece pe aici si atunci s-a dus nabii sursa inepuizabila de amuzament a cartierului.

Ma apuc sa scriu compunerile alea nenorocite.Mai mult ca sigur ca nu va aprecia sau mai bine zis nu va intelege efortul meu,pentru el fiind simple hartii.Am stat si m-am gandit "uite,din cauza astora ca el exista sefi si sclavi".Astfel de persoane ca Mariusica sunt usor de infleuntat,de manipulat,de convins sa faca orice,pentru ca gandesc ca niste roboti.Nu au opinii proprii,nu au pareri personale,orgoliu sau mandrie,minte si inteligenta.De obicei taranii compenseaza prin forta bruta.Creier nu,muschi da.Asta n-are nici una,nici alta.

Ma rog,as fi curios cum ati fi procedat voi in locul meu.Ati fi ajutat o astfel de persoana si care ar fi fost motivatiile pentru acceptul sau refuzul vostru?V-ati fi obosit sa pierdeti timpul pentru un biet amarat sarac cu duhul?

Cat despre compuneri,la "cea despre cea mai frumoasa zi din viata mea" am sa scriu despre un meci cu steaua,plm,gasesc eu,la cealalta despre "orasul care imi place cel mai mult",aici e mai complicat ca nu prea am calatorit mult la viata mea,o sa trebuiasa sa consult Wikipedia in chestiunea asta.Sunt curios ce-o sa zica taranu' maine,daca i-au fost de folos sau nu.Daca imi spune ca le-am facut degeaba ii arat eu ce inseamna sa "calci" calul!:))

Hai,sweet kisses & best wishes 2 all ca nu cred ca mai scriu ceva nou pe blog azi.Dar si maine e o zi si inca mai am cateva articole restante care asteapta sa fie publicate deci si 2morrow va fi o zi plina aici pe blog.Untill then,bye!

Niciun comentariu: