09.05.2009

Ho,bah,nebunilor!...

...ce va inghesuiti asa pe blogul asta?:))Glumesc putin,desigur,dar nu am cum sa imi ascund satisfactia cu privire la faptul ca aseara acest blog a mai inregistrat un record in ceea ce priveste numarul de vizitatori.

Mai exact,undeva la putine momente dupa terminarea meciului,nu mai putin de 14 persoane se aflau concomitent aici,pe acest blog,asta in conditiile in care eu nu am facut nimic pentru acest lucru (mai ales ca stiti politica mea cu privire la metodele de crestere a traficului:fara mass-uri,fara spam-uri!).

14 persoane in acelasi timp...Pentru unii multi,pentru altii putini...dar pentru mine suficienti cat sa-mi dau seama ca am si pe viitor pentru cine sa continui treaba aici pe blog,desi,repet pentru a mia oara,nu sunt remunerat pentru acest lucru,nu imi iese vreun profit,dimpotriva,la capitolul pierderi se incadreaza multe ore pe zi!Dar nu imi pare rau,ci ma bucur ca pasiunea mea pentru blogging echivaleaza cu placerea unora de a citi acest blog.

P.S.:Ca sa fiu bine inteles,nu a dat nimeni altcineva nici un mass pe messenger cu link-ul acestui blog,deci teoria asta cade din start.Gratie sistemului de contorizare si monitorizare a vizitatorilor,am putut constata aseara ca acei 14 vizitatori nu citeau toti acelasi articol,ci din contra,fiecare citea cu totul si cu totul altceva decat ceilalti.

Pentru momentele de implinire si bucurie de aseara,datorate "imbulzelii" unora care au ales sa dea o vizita si pe-aici,va multumesc si ma inclin!^:)^.

Niciun comentariu: