13.05.2009

13 cu noroc!

Stiti ca nu sunt superstitios si ca nu cred ca pisicile negre aduc ghinion,ca trifoiul cu 4 foi aduce noroc sau ca numarul 13 aduce si una si alta,dupa caz!Dar azi am toate motivele sa fiu fericit si sa cred ca intr-adevar,azi,cel putin pana acum,toate imi merg mai bine decat de obicei.

In primul rand ca ieri dupa-amiaza mi-a revenit netul dupa o pauza de vreo 24 de ore (au parut mai degraba ani),insa noaptea asta petrecuta pe blog,in care am recuperat toata treaba pe care trebuia sa o fac inca de luni a fost una misto,in care totul a mers ca uns.Stiu,am scris aproape numai despre fotbal,partea buna e ca azi si maine am timp si de articole mai libere,cu iz persoanal.

Deci,am stat toata noaptea pe blog,ceea ce ma face sa fiu cam nauc acum,dar tot trebuie sa merg pe la ora 7:00 la mamaee.Asta inseamna ca revin acasa pe la vreo 8:00 si in sfarsit,somnul mult asteptat!Am revenit la programul meu "obisnuit":dorm ziua,stau treaz noaptea.

Concluzionand,luni si marti,adica pe 11 si 12,m-am simtit ca naiba,n-am avut chef de nimic si n-am avut nici net.Azi,totul a revenit la normal,netul,eu insumi,natura si-a revenit dupa furtuna de ieri dupa-amiaza care a cazut peste Bacau.

Ma grabesc sa ajung la mamaee,apoi ma culc si ne auzim mai pe seara.Asta doar daca nu da cumva vreo masina peste mine intre timp ca doar e 13...Glumeam!Hai ca v-am :* si la asta sunt foarte serios.Bye!

Niciun comentariu: