14.02.2010

E un deliciu sa te uiti pe blogul lui Mircea Badea (mai ales la raspunsurile pe care le da acesta la unele comentarii)

Cred ca e a "n"-a oara cand afirm ca sunt fan Mircea Badea.Nici n-as avea cum sa nu fiu,de vreme ce ma uit la emisiunile lui de peste 15 ani.M-am uitat la el cand facea emisiunea "Dimineata devreme" cu Teo la Tele 7ABC,m-am uitat la el cand facea emisiunea "Noaptea tarziu" cu Oreste la Prima,de vreo 5 ani ma uit la el la emisiunea "In gura presei",de pe Antena 3.De cand am net,de aproape 3 ani,putine au fost emisiunile "In gura presei" pe care nu le-am vazut.Cand se intampla sa ratez o editie a emisiunii o vizionez in cel mai scurt timp pe net si astfel nu ratez nimic.Dar sa revenim mai aproape de subiect.

Nu ma intereseaza ce zic altii despre el,ca e sclavul patronului Voiculescu sau mai stiu eu ce (in primul rand,sunt curios cati dintre cei care il injura in comentarii sau pe blogurile lor,ar avea tupeu sa i-o zica si in fata ca asa si pe dincolo,ca de viteji care se ascund in spatele tastaturii sunt satul),eu apreciez la Mircea Badea ca e un om cult,asta fara discutii,un om trecut prin viata (dovedind asta prin multitudinea de intamplari de toate felurile prin care a trecut) si un tip cu umor.Sa fim sinceri macar la capitolul cu umorul.Are un fel aparte de a bate apropouri,de a face caterinca cu subinteles cum rar vezi la altcineva.Iar in privinta subiectelor mai serioase,oricum acesta le dezbate cu o logica iesita din comun,avand si un vocabular vast,adica nu se incurca in aceleasi cuvinte,nu se repeta prea des si nici nu foloseste fraze de lemn si alte stereotipuri.

Mircea Badea poate avea multe defecte,pentru ca nimeni nu e perfect,dar nimeni nu poate spune despre el ca nu are sange in pix!Chiar asa,sunt curios cati din cei ce il contesta si critica ar avea tupeul,curajul,poate chiar inconstienta sa zica la televizor ce zice acesta,sa faca misto de presedintele tarii sau de unii oameni interlopi,cum ar fi Bercea Mondialu',la adresa caruia Mircea Badea a facut saptamanile trecute o caterinca de nedescris.Cati ar putea sa faca asta?Pe cat i-ar tine instalatia?N-aud nimic...si-atunci,cum sa nu apreciezi o astfel de persoana?

Cine crede ca e usor sa faci ce face Mircea Badea,sa fii precum Mircea Badea sau sa zici ce zice Mircea Badea se inseala amarnic.De asta are si multi telespectatori fideli,printre care ma numar si eu,pentru ca omul e simpatic,spune lucrurilor pe nume si in fata,fara ascunzisuri si ocolisuri.Ca de moderatori de emisiune care ma fac sa adorm in fata televizorului vorbind despre tot felul de lucruri neinteresante pentru nimeni si inutile pentru toata lumea sunt satul...

Nu numai ca ma uit la emisiunile lui ori de cate ori acestea au loc,dar ma uit zilnic si pe blogul acestuia: http://www.mircea-badea.ro/ .Ma amuza teribil "reply-urile" pe care le da unora,atunci cand respectivii ii trimit comentarii contradictorii si pline de aroganta si de o trufie iesita din comun,specifica celor ce se cred atotstiutori.Am mai spus si am mai dat exemple si in articolul asta din 26.08.2009 (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/atentiee-ultima-oara-cand-mai-sunt.html) cum isi trateaza Mircea Badea unii dintre cititorii blogului sau si am fost perfect de acord,din motive lesne de inteles.Si pe mine ma irita la culme papagalii care intra pe blogul meu de cateva zile si au impresia ca ma cunosc de-o viata si deja se simt indreptatiti sa-si dea cu parerea despre orice scriu pe blog.

In privinta articolului scris de Mircea Badea ieri si pe care am sa vi-l redau imediat nu ma bag,pentru ca e vorba despre un subiect la care nu ma pricep,nu stiu ce gen de lupte.In fine,sa vedem despre ce e vorba:

Fedor Emelianenko

Sunt asaltat de cetateni care au senzatia ca au descoperit miezul din dodoasca, asadar opiniile mele sunt bazate, cred ei, pe o cunoastere incompleta a fenomenului. Am vazut toate meciurile lui Emelianenko, nu-mi place absolut deloc, nu mi se pare senzational, asta conform criteriilor mele. O sa ma explic in amanunt, dar nu acum, ca nu am timp sa scriu.

P.S. Cei care il considera un fenomen si un Luceafar al sporturilor de contact nu trebuie sa se simta jigniti. Este vorba o opinie, a mea, pe care o voi argumenta pe larg.

Asa cum Mircea Badea argumenteaza in post-scriptum,el si-a exprimat o parere propie,mai mult,aceasta fiind expusa pe blogul lui.Se putea sa nu intervina si vesnicii "anti-orice"?Dar (si aici intervine partea cea buna),Mircea Badea le da cateva replici (cele cu literele ingrosate) in stilu-i caracteristic si incerc sa-mi imaginez cum ar suna replicile respective spuse in timpul emisiunii la televizor.Cu siguranta ar fi savuroase si pline de haz. In concluzie,vor unii s-o recunoasca sau nu,Mircea Badea e un fenomen in televiziunea romaneasca.Faptul ca a rezistat atatia ani (peste 5) la o televiziune de nisa cum e Antena 3 spune multe despre succesul sau profesional si despre magnetul sau la public.Logic,daca nu ar fi avut audienta,ar fi fost de mult dat afara sau,in orice caz,nu ar mai fi facut emisiunea "In gura presei" daca n-ar mai fi fost rentabila din punct de vedere al audientei.Si,bineinteles,ca orice om,are si fani,are si contestatari.Din fericire,tind sa cred ca inamicii lui sunt mult mai redusi numeric decat cei ce-l indragesc si,mai ales,acei inamici sunt mai frustrati,mai trepanati si mai scelerati decat insusi Mircea Badea spune despre el insusi ca e.Asa cum am spus intr-un articol pe 15 ianuarie 2010,nimeni niciodata nu va putea fi placut,adorat si adulat de catre absolut toata lumea (http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/01/il-injura-lumea-pe-dumnezeud-apai-pe.html). N-a reusit Dumnezeu sa fie iubit de toti oamenii,cu atat mai putin va reusi un simplu om sa se faca simpatizat printre toti semenii sai,nu?

Si la final,ceva bun,bun de tot.Poate sa-mi spuna si mie cine ar fi facut la fel ca el,si anume,desi a castigat un pariu,Mircea Badea s-a comportat ca si cum l-ar fi pierdut si a tinut sa demonstreze ca nu miza unui pariu de o asemenea amploare il sperie (sa poarte pene pe fund in fata Guvernului Romaniei,pe o temperatura cu mult sub zero grade,asa cum se poate vedea si in fisierul video),ci riscul de a fi perceput ca un om care se da in laturi si renunta si o da la-ntors,cautand subterfugii pentru a se exonera de la un asemenea pact,ori,lasitatea nu e unul din punctele slabe ale moderatorului emisiunii "In gura presei": Bonus:Si atentie:piesa de rezistenta!

Niciun comentariu: