14.02.2010

Ca sunt vechi sau nu,ca le-ati mai vazut sau nu,merita (re)vazute...sau nu?

Rare sunt video-urile de pe Youtube care sa ma amuze asa cum au facut cele doua filmulete pe care le puteti viziona mai jos.Nu rad si nu zambesc la toate parodiile ieftine si nu mi se par haioase toate tentativele penibile de divertisment pe care multi altii le-ar numi comedie in stare pura.Dar sa explic:primul video,cel cu cocosul,mi se pare hilar din start numai trucajul audio la care s-au putut gandi cel ce l-au facut.Ca sa vezi ce imaginatie au unii!Plus ca,fiind un fan al rock-ului,ritmul mi se pare bestial.Cel de-al doilea,cel cu cainele,gesticularile celui/celei care se ascunde sub masa sau ce-o fi aia mi se par mortale.Ca sa nu mai spun ca partea cea mai tare (cel putin pentru mine) se petrece intre 1:04-1:08.Si acum,va invit sa le vedeti,bineinteles,cu sursele de rigoare,pentru ca asa e frumos.

P.S.:Eu le-am vazut prima oara pe ambele acum 2 zile si am simtit nevoia sa vi le arat si voua,asa ca sa nu ma injurati prea asiduu daca voi le stiati deja (desi sunt slabe sanse,ambele fiind postate pe Youtube pe 6 februarie 2010,deci foarte recent).

1)Vazut pe http://www.dobro.ro/: 2)Vazut pe http://madalinblog.com/:

Niciun comentariu: