21.02.2010

OLE,OLE,MULTUMIM,CEAHLAULE!

Sa mai zica cineva zilele astea vorbe nasoale de moldoveni,ca nu sunt buni de nimic si alte mistouri ieftine.Pai,cel putin pentru o zi,adica ieri,regiunea Moldovei a stat la loc de cinste,fotbalistic vorbind,Rapid furand-o de la Poli Iasi (1-2),dar,si partea cea mai buna vine abia acum,steaua luandu-si multa mu...re si lapte (de fapt,mai mult smantana) aseara in ghencea de la ultima clasata,Ceahlaul,cu 1-3,dupa ce ros-albastrii au mai si deschis primii scorul.

Toata stima pentru Ceahlau,poate isi revine si se salveaza de la retrogradare anul asta,eu unul mi-as dori din suflet sa am ocazia si la anul sa merg la Piatra Neamt cand vine DINAMO.Cum am spus in precedenta deplasare "sub Pietricica",Ceahlaul are un super stadion si orasul e unul splendid (asta pentru cine n-a fost niciodata acolo).

Radem noi,radem,ce sa facem,traim sub impulsul momentului,dar peste 2 etape nemtenii vin si in "Stefan cel Mare".Pana atunci,avem timp suficient sa ne intrebam urmatorul lucru:cum pula mea sa ti-o iei in pizda in halul asta de la Ceahlaul?:))

P.S.:Comentatorul care face comparatia cu ce a fost la DINAMO-Otelul in turul campionatului,Andrei Vochin,e un spurcat arhicunoscut pentru frustrarile sale vis-a-vis de "cainii rosii".Vochine,sa moara ma-ta in chinuri teribile ca poti sa compari ce-a facut Zapata fata de Tamas?Jeg ghencist!

Bonus:golul de 2-1 al Ceahlaului este desprins din filmele cu prosti.Prostii,sunt bineinteles stelistii.Pentru ca de asta (continuare in fisierul video):

Niciun comentariu: