12.02.2010

Ce nu face omul la plictiseala? (sau ce poti realiza,daca ai imaginatie si rabdare,cu niste capace de la bidoanele de suc)

Eram foarte mic atunci cand vazusem parca la Acasa TV intr-o seara cum o femeie isi facuse tot felul de "covorase" si "presuri" de baie din capace de la bidoanele de suc.Imaginea aia mi-a ramas in minte si stiam inca de pe atunci ca vreau sa incerc si eu sa fac ceva asemanator.

Am inceput acum vreo 2 ani sa strang capace de la bidoanele de Pepsi (multitudinea de capace galbene atesta inca o data ca sunt un fan indeosebi al sortimentului de Twist Lemon) si le-am pus intr-o cutie de plastic pana s-au adunat cu zecile,ca nu am stat sa le numar exact.In urma cu 3 nopti,pe la vreo 1:00,am zis ca e momentul sa fac ceva cu ele,fie fac ceva din ele,fie le arunc.
Dand dovada de creativitate si pentru ca ma plictiseam si teribil la ora aia,am zis ca,daca am rabdare,pot face ceva frumos,nu prea sofisticat,dar util si,pe undeva,chiar haios.

Sa va explic cum se face,sau,cel putin,cum am facut eu:mai intai,m-am chinuit din greu sa scot "capacele" din plastic din interiorul capacelor pentru ca ma iritau la vedere si unele dintre ele mai aveau pete de suc de mult uscate,doar trecuse atata timp...M-am chinuit o gramada pana sa le scot cu cutitul la cateva dintre ele,pentru ca practic se "cimentasera" de fundul capacului.
Bun,o data rezolvata treaba asta,cum procedam mai departe?Pai,se ia un bold sau,mai eficient,un cui de grosimea unui "dinte" de furculita si se incinge in foc dupa care se gauresc 2 capace tinute lipite cu mana unul de celalalt,dupa care se aplica acelasi sistem si la alte capace,lipite de capacul din centru,pana se formeaza o "floare".Ca punct de sustinere si legatura am folosit ata,ce altceva era sa folosesc?

In imaginea asta se vad,cu rosu,punctele de "sudura" nu numai a centrului "florii" cu "petalele",dar si a "petalelor" intre ele.Ce-a iesit se vede mai sus,pana acum facand 2 "floricele" care pot fi foarte usor folosite ca suport pentru pahare,pentru a nu se pata masa atunci cand bei dintr-un pahar/o cana ceva ce ar putea lasa urme,gen cafea,suc,ceai.
Mi-am petrecut 3 ore din viata pentru astea 2 lucruri si am in plan ca in weekend sa mai fac cateva.Dar am o idee si mai buna,estetic si placut vizual vorbind,insa va fi ceva mai greu de pus in aplicare.Vorbeam deunazi cu Marian din Bucuresti (http://alecumarian.blogspot.com/) si imi inchipuiam ce frumos ar fi sa fac "floricele" din astea in culorile lui DINAMO,adica rosu-alb.

Problema e ca Pepsi nu are capace rosii,Coca-Cola da,insa eu nu fac compromisuri si nu beau Coca-Cola,in timp ce pentru a face rost de capace albe ar trebui sa beau apa plata,ceea ce din nou,nu ma dau in vant dupa asa ceva.Dar voi sunteti liberi sa incercati sa faceti si asa ceva in culorile lui DINAMO,cu conditia,repet,sa aveti placere,chef,indemanare,rabdare si ambitie pentru astfel de lucruri...

Niciun comentariu: