11.02.2010

Mai incercati,copii,mai incercati!...

Poate intr-o zi o sa va lasati pagubasi si o sa vi se acreasca sa-mi mai dati add la id-ul "forzadinamo_muiesteaua" desi nu intruniti conditiile necesare pentru a primi accept (conditii cum ar fi:aceea de a fi dinamovist/a,de a nu fii manelist/a,de a nu avea sub 16 ani ca atunci e clar cu cine am de-a face si ar mai fi cateva...) sau la id-ul "agmdinamo" (unde oricum,de mai bine de 2 saptamani nu mai accept nici un id,chiar daca primesc zilnic 1-2-3 cereri de adaugare).

Lumea e insa libera sa incerce,nu e nici o problema.Intr-un final,toti ajung,mai devreme sau mai tarziu aici,indiferent ca va accept sau nu,e doar o chestiune de timp:
De aproape un an si jumatate am implementat un sistem de eliminare a stresului pe messenger care functioneaza incredibil de bine,despre care am scris aici =>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/reguli-pentru-eliminarea-stresului-si.html.

Totodata,am creat un sistem de rotatie a id-urilor in asa fel incat de mai bine de un an nu am trecut de 50 de id-uri,desi in tot acest timp am primit in jur de 400-450 de add-uri.Dovada,cate id-uri aveam pe 1 august 2009:
Si cate id-uri am in prezent,adica azi,11 februarie 2010:
Si-asta pentru ca repet,la mine nu merge faptul ca esti dinamovist/a,nu ma incalzeste cu nimic,nu sunt obligat sa suport ineptiile,tampeniile si conversatiile inutile ale nimanui,nu sunt obligat sa tolerez pe nimeni,atat timp cat eu nu deranjez pe nimeni niciodata.Cand veti primi vreodata vreun "buzz" sau vreun "mass" de la mine aveti dreptul sa ma injurati de tot ce am eu mai sfant.Pana atunci,sunt liber sa accept sau sa ignor si sa pastrez sau sa ma dispensez de orice id ce-mi iese in intampinare,fara vreo explicatie in prealabil.
Pentru mine o zi are tot 24 de ore si nu stiu cu ce isi umplu altii timpul atunci cand acestia stau pe messenger,dar zau daca eu am chef sa pierd timpul aiurea discutand cu oricine despre orice lucru neinteresant despre lumea asta.Si in plus,eu chiar nu sunt cineva important,de ce ar vrea cineva,oricine,sa ma aiba in lista si sa dialogheze cu mine.Pentru ce?Eu nu am aceeasi pretentie de la altii,motiv pentru care nu am mai dat eu add la cineva pe care nu il cunosc in prealabil de vreo 2 ani.Deci,de ce?

Aaa,inteleg,pentru multi,as putea fi o sursa inepuizabila de a mai afla cate ceva nou,util si de bun-simt,dar eu ce beneficiu as avea de la altii,sincer vorbind?...In fine,pe viitor,ca si pana acum,nu uitati ca:

Niciun comentariu: