05.02.2010

Copii,nu incercati asta (nici macar) acasa!:)) (cu atat mai putin in locurile publice sau localurile selecte)

Stiti ca in decembrie mi s-a stricat hard-disk-ul calculatorului si,fiind nevoit sa imi iau altul,am pierdut tot ce aveam pe celalalt hard-disk,asta insemnand TOT:imagini,poze,fisiere,melodii,etc.A trebuit sa o iau de la zero,sau...aproape de la zero pentru ca...

Asa cum am mai spus,blogul asta e ca o biblioteca si,uitandu-ma deunazi la albumul "picasa" al acestuia,printre cele peste (atentie!) 14.500 de imagini si poze incarcate pe blog de-a lungul timpului,am dat si peste poza cu mine de mai jos,pe care nu o mai aveam niciunde pe vechiul hard-disk.

De dragul vremurilor de demult,mi-am adus aminte contextul si prilejul in care poza respectiva a fost facuta.Se intampla pe 12 aprilie 2008,cand blogul asta nu avea decat 8 zile de existenta,dar la care renuntasem deja de 2 zile (pentru cine nu stie,blogul a fost creat pe 4 aprilie 2008,am postat pe el pana pe 10 aprilie,dupa care facusem o pauza pana la inceputul lui iulie a aceluiasi an iar de-atunci si pana in prezent postez aproape zilnic).

In acea zi fusesem la ziua unui amic de-al meu,Florin,care implinea 21 de ani,la "Full House",un bar-restaurant select din Bacau.Ma rog,ne adunasem mai multi "golani" si,dupa cateva pahare de vin si alte cateva beri,incepusem sa ne aratam "talentele ascunse",spre amuzamentul unora aflati la mesele alaturate,dar si spre mai putina intelegere a altora.Printre altele,eu am demonstrat cat de flexibil pot fi si,va asigur,nu e o pozitie prea comoda.

Uitandu-ma la poza nu pot sa-mi stapanesc o oarecare stare de rosire numai la gandul ca eram mult mai copil atunci,nu acordam atata atentie la detalii cum o fac in prezent,dar asta si pentru ca,asa cum e acum,nu aveam de aproape 2 ani un blog care sa ma schimbe in bine si care sa ma maturizeze asa cum a facut-o blogul asta.Am s-o repet de fiecare data cand voi avea ocazia ca blogul a avut un rol esential in evolutia mea,din toate punctele de vedere.Cat despre poza in sine,nu va recomand sa ma imitati nici macar o secunda!Nu e nici frumos,nici nimic deosebit si,nu e nici sigur daca nu stiti sa va tineti in frau membrele (adica mainile si picioarele in timpul exercitiului...

P.S. (pentru cei care se mai uita din cand in cand la "Sinteza zilei" si la "In gura presei",vor pricepe aluziile):

1)Acesta nu e A.G.M.DINAMO.,e un admirator de-al lui;
2)Poza nu e reala,e un trucaj ordinar,se vede pixelul albastru;
3)Rusine,Dinu Patriciu!.

Niciun comentariu: