13.02.2010

Riscurile meseriei...

Doua din motivele pentru care nu-mi place sa fiu adult sunt barbieritul si rasul in cap (dupa ce in prealabil dau si cu masina de tuns).Combinate operatiunile de mai sus,imi iau in jur de o ora,pentru ca nu e treaba usoara si ambele necesita indemanare.

Referitor la prima poza,asa se intampla atunci cand:

  1. te grabesti;
  2. folosesti aparate de ras de proasta calitate (desi don'soara de la magazin care mi le-a vandut m-a asigurat ca sunt performante,intr-un fel o inteleg,pentru a-si vinde marfa e in stare sa zica orice...);
  3. te grabesti si folosesti aparate de ras de proasta calitate.

Daca e sa existe insa si o parte buna in toata povestea,aceea ar fi ca pana de Pasti (4 aprilie),nu mai am griji cu parul.Deci,m-am reintors la puterea energetica de 75 de watti:)).Cu parul pe care il aveam pana acum 2 ore se cam intunecase treaba...

Niciun comentariu: