12.02.2010

Startul ideal pentru o dimineata perfecta pe blog

Mai intai,ce inteleg eu prin expresia "o dimineata perfecta pe blog"?Simplu:o continuare in acelasi ritm si cu acelasi chef de a scrie pe blog a unei nopti in care am avut si am un chef nebun de a posta,dupa cum veti observa pe parcursul zilei de azi,intrucat am atatea idei de articole si pana acum mi-am pregatit "materialele" incat numai cheful imi mai lipsea ca lucrurile sa se puna in miscare.
Cheful,dupa o buna perioada de lehamite,azi e mai prezent ca oricand,iar in dimineata asta am primit inca un impuls,inca un imbold,inca o portie de energie nebanuita.Eu cumpar ghidul tv "TV Mania" de prin 1998,cand incepuse de putin timp.Mi-a placut aceasta revista pentru ca nu e full e stiri mondene despre vedete din Romania sau internationale in care se mentioneaza ca nu stiu cine si-a luat cizme de nu stiu cate sute de euro,ce masina si-a tras cutare si etc.Mi s-a parut si inca mi se pare un ghid tv de bun simt,spre deosebire de ghidul "PRO TV" pe care il cumparasem si pe ala in trecut,dar la care renuntasem pentru ca nu imi place designul si formatul lui.
Anyway,ma declar un fan infocat al "inserturilor" pe care le gasesc ocazional in "TV Mania".Un "insert" este acea mica atentie inserata,incorporata,in paginile revistei.Ba un pliculet de sampon,ba o pungulita de detergent,chestii din astea,aparent inutile si chiar inutile pentru mine deoarece mereu le-am dat chestiile astea lui mamaee.

Nu este mare lucru dar e placut ca,uneori,sa gasesti un mic cadou,chiar si neinsemnat,intr-o revista,oferit gratis (ca doar de asta se numeste cadou),ca un fel de bonus,sau premiu de fidelitate al celor ce cumpara revista.
Azi in schimb am gasit un pliculet de cafea de la Jacobs,chit ca eu nu prea am voie sa beau cafea,explicand aici de ce =>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/05/10-lucruri-despre-relatia-mea-cu.html ,mai ales ca imi cumparasem in prealabil si 2 plicuri de "nescafe".Dar cum cu ness-urile m-am cam obisnuit si nu prea mai au nici un efect asupra mea,ghiciti ce am ales sa beau eu mai intai,sau,mai exact,unul din motivele pentru care de-acum si pana spre seara nu o sa mai am somn,ci dimpotriva,asa cum am spus la inceput de articol,voi avea inca un impuls,inca un imbold,inca o portie de energie nebanuita pentru a presta azi pe blog la capacitate maxima...

Niciun comentariu: