15.02.2010

Moralistii si pudibonzii pulii mele,zââââât de pe blogul asta daca nu va convin limbajul si modul meu de exprimare si va inrositi (sau oripilati)...

...de fiecare data cand cititi aici cate un cuvant porcos!N-am nevoie de minori virgini care sa ma "urecheze" periodic,prin comentarii,cum sa ma exprim sau ce limbaj sa folosesc pe blogul meu.Asta ca tot mi-am adus aminte de articolul asta=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/atentiee-ultima-oara-cand-mai-sunt.html.

Am avut o revelatie ieri seara,dar sa va explic in urma carui lucru.Stiam ca mama e o vizitatoare fidela a blogului meu,tocmai de aceea nu am ramas deloc suprins cand am aflat ca a citit cu precadere articolul asta de acum 3 zile =>http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/02/dastiusunt-un-om-fara-sufletun.html in care ma bucuram sincer de moartea celei mai antipatice babe de la mine de pe scara.Si m-am gandit la urmatoarea chestie:daca mama nu imi atrage atentia ca vorbesc intr-un anumit fel,ca scriu despre asemenea chestii,cum as putea vreodata cu atat mai mult sa ma conformez sfaturilor unor anonimi care ma critica pe mine ca,vezi,Doamne,vorbesc prea urat?Cine sunteti voi sa ma intereseze parerea voastra,ca pana acum nu prea am inteles?...

Revenind la mama,un parinte nonconformist si de nota 100,care,tocmai pentru faptul ca e moderna in gandire si conceptii nu se rusineaza sa citeasca pe blogul fiului ei (adica eu) si injuraturi sau expresii cu caracter licentios,vreau sa precizez ca nu datorita sau din cauza ei am uneori un limbaj pe care altii l-ar putea numi ca fiind inadecvat.Dimpotriva,ea mi-a dat o educatie exemplara dar in acelasi timp m-a lasat si liber sa ma dezvolt in comportament,gandire,limbaj,orice,asa cum am vrut eu,lucru pentru care ii multumesc si fapt pentru care nu cred ca ii pare rau acum.

Datorita ei,am acumulat cat am putut si lectii din scoala vietii cat si din scoala adevarata,nu numai dintr-una sau alta dintre ele.Nu suport persoanele care sunt fie doar bagabonti,baieti de cartier,sau tocilari,roboti umani,care nu stiu sa se descurce decat in anumite situatii,specifice educatiei (sau lipsei ei) de care au avut parte (sau de care n-au avut parte).

Asadar,daca eu nu ma jenez de mama atunci cand scriu pe blog cuvinte ca pula,pizda,tzatze,sperma,felatie,slobozi,muie si altele,ce v-ar putea face sa credeti vreodata ca as putea sa ma jenez fata de oricine altcineva?Daca ea nu simte nevoia sa imi faca teorie,sa ma atentioneze sau sa-mi faca morala asupra lucrurilor astora,de ce se simt altii mai in masura sa o faca pe "educatorii" cu mine?Nu v-am mai spus de atatea ori ca nimeni niciodata nu poate sa imi spuna,nici macar sub forma de indemn,sugestie sau sfat ce sa fac,cand sa fac,cum sa fac?Si nu,nu sufar de sindromul Tourette (de altfel nu se manifesta in scris sindromul cu pricina),dar pur si simplu nu-mi place sa ma cenzurez atunci cand nu e cazul de dragul de a parea mai cult,mai crestin sau mai stiu eu ce.Putin ma intereseaza parerea altora despre mine atunci cand aud din gura mea sau vad scrise aici injuraturi,trivialitati sau obscenitati.Simplu!

Ii multumesc mamei ca ma iubeste,tzine si are incredere in mine asa cum sunt eu,cu bune,cu rele,cu calitati si defecte iar pentru mine asta e tot ce conteaza.Anonimii care au o problema cu felul in care scriu,ma exprim sau cu limbajul folosit pe blog sa ramana la fel cum se semneaza de obicei,adica...anonimi,ca nu reprezinta nimic pentru mine.Provin dintr-o familie moderna,cu educatie,dar si deschisa la minte,toleranta si liberala la tot ce e omenesc,firesc si normal.

Cat despre tine,mamico,pentru ca stiu ca zilele astea,poate chiar azi,ai sa dai cu ochii si peste randurile astea,vreau sa iti spun ca ti amo molto e non dimenticare che la cura di te qualunque cosa.Capito?:X:*>:D< (sper ca am scris bine).Si ureaza-i lui tzaranu' de frati-miu insanatosire grabnica din gripa care a pus stapanire pe el.Si orice s-ar intampla,tine-l cat mai mult acolo la tine,nu-l trimite inapoi in Romania ca n-am chef sa-i vad iar fata de tartan obosit prea curand.:)).Te pup,cu drag,fiu-tu ala mic si dinamovist!...^:)^

Niciun comentariu: