15.02.2010

Prietene,sa mor daca ma supar sau daca vreau ceva in schimb,dar ai bunul-simt si respectul fata de ceea ce fac aici si anunta-ma cand preiei ceva...

...de pe acest blog!Nu a incaput intregul mesaj in titlu,asa ca partea de final a trebuit sa o includ in articolul propriu-zis.In fine,ati priceput voi ce am vrut sa spun.Si-acum,de unde sa incep?Pai...

Sunt satul si iritat in aceeasi masura cand descopar pe alte bloguri ceva facut sau gandit de mine,gen articole (nu,nu e vorba de articole personale,ar fi si culmea) simple precum clasamentele campionatelor tari din Europa sau unele imagini,cum ar fi afisele meciurilor pe care le disputa DINAMO.Nu ma deranjeaza simplul fapt ca ele sunt preluate,pe bune ca nu,va pot da si exemple de persoane cu care dialoghez pe messenger care sa ateste ca nu am nimic impotriva,ma deranjeaza insa cand sunt preluate fara sa fiu anuntat in prealabil!

Nu vreau nimic in schimb,nu vreau sa se precizeze sursa,nu vreau sa ma bage nimeni in blogroll la ei (Marian din Bucuresti- http://alecumarian.blogspot.com/ ,Radu din Bacau- http://rdobroi.info/ si Sandra din Targoviste- http://sandrafcd.blogspot.com/ pot sa confirme cat m-am rugat de ei sa ma scoata din blogroll pentru ca nu vreau reclama,pana acum,doar primii 2 au inteles si s-au conformat mai devreme sau mai tarziu) vreau doar sa mi se spuna:"bah,iti folosesc si eu chestia aia ca am nevoie!"Nici macar nu e nevoie sa fiu rugat frumos sau intrebat daca ofer permisiunea pentru asa ceva!Pe bune!

Si indiferent daca sunt sau nu important in lumea asta a blogurilor,va asigur ca sunt cativa care sistematic ma copiaza,plagiaza,xeroxeaza din greu.Vin cu o idee noua,cu un subiect nou,cu o rubrica noua,hop si ei!Nu v-ar strica mai multa creativitate,ingeniozitate si originalitate,prieteni!

Si haideti sa va mai spun ceva:toti cei care ma copiaza intr-un fel sau altul nu imi pot reprosa ca fac si eu aceleasi chestii pentru ca,spre deosebire de cei despre care am vorbit,dintre toate blogurile in speta,al meu e cel mai longeviv ca durata si cel mai cunoscut!Multi au incercat dupa mine sa faca bloguri despre DINAMO si cam la fel de multi au renuntat inaintea mea la un moment dat sau altul!Pentru ca e greu sa faca oricine ce fac eu aici,e nevoie de timp si pasiune!Aaa,ca poti foarte usor sa dai copy/paste la absolut tot ce apare pe DINAMOMANIA,PROSPORT,DINAMOVISTI.RO sau FCDB.RO despre DINAMO e foarte usor,dar nu e o chestie de durata si nici de succes,credeti-ma.Daca tot au trecut aproape 2 ani de cand sunt in blogging,macar am invatat si eu destule lucruri cat sa-mi dau cu parerea despre care ar fi reteta de succes a continutului pe care ar trebui sa il aiba un blog nisat si axat pe tema asta a fotbalului.

Poate de multe ori ce-am scris aici de-a lungul timpului a facut sa rezulte ca sunt un tip acru,acid si antipatic,neprietenos cu nimeni.Nici vorba de asa ceva,si cei care au apucat sa ma cunoasca ar putea sa confirme.Am ajutat pana acum vreo 5 persoane sa-si faca un blog asemanator cu al meu,si ca design,si ca tematica,ceea ce nu e usor sa incepi cu cineva de la zero cand respectivul vrea sa-si faca blog,sa-i spui,mai ales pe mess,sa tasteze aia,sa se duca la setarea aia,sa aleaga aia,sa incarce imaginea aia,nu,nu e bine,bag-o dedesubtul celeilalte,lucreaza la coloana din dreapta,pune-ti contorul de monitorizare a traficului de pe site-ul ala etc,etc,etc.

Daca eram bulangiu,as fi descurajat pe oricine care mi-a solicitat sa il ajut sa isi faca un blog,doar ca sa fiu eu singurul,sau printre cat mai putinii bloggeri care scriu despre DINAMO.Dar ghiciti ce,nu ma intereseaza concurenta,nu ma tem de concurenta,pentru ca numai timpul si profesionalismul fiecaruia decid cine merita citit pana la urma.Iar la mine e arhicunoscut faptul ca nu ma intereseaza "audienta" acestui blog!

Uite,amice,pentru ca sunt si generos si pentru ca nici nu port ranchiuna,iti postez si link-ul pe blog,cine stie,poate iti va fi de folos pe viitor,aducandu-ti in plus mai multi vizitatori,cu conditia sa scrii mai des:http://blogdinamo.wordpress.com/.Vreau doar sa stii ca afisele alea de la meciuri imi iau in medie 15-20 de minute fiecare ca sa le fac in photobucket.com.Daca tot le salvezi printr-un simplu click dreapta,macar anunta-ma,ti le pot da si in avans daca vrei,dar nu ma lasa pe mine sa le descopar din intamplare,pentru ca asta ma irita la maxim!

Divagand putin de la subiect:m-am intrebat adesea ce-ar fi daca as inchide accesul vizitatorilor acestui blog pentru,sa zicem,o luna de zile.Va spun eu,unii,din moment ce se "hranesc" sistematic din continutul blogului meu,nu stiu daca ar renunta la blogurile lor,dar in orice caz,li s-ar reduce drastic numarul de articole pe luna,multi dintre ei ar intra in pana de idei,poate s-ar reorienta spre alte subiecte,dar nu le-ar face niciodata sa fie interesante pentru ca blogging-ul nu e pentru oricine!Nu oricine poate sa fie blogger,asa cum am sustinut in multe randuri aici...

Si pentru cei care ar putea sa ma intrebe plin de aroganta si infatuare:"pai,bine,A.G.M.-ule,dar tu cand preiei pozele de pe PROSPORT si/sau DINAMOVISTI.RO atunci cand are DINAMO meciuri,cum e?".Corect,dar eu precizez de fiecare data sursa!Si o precizez din placere pentru ca asa mi se pare cinstit si macar atat pot sa fac din respect pentru cei care realizeaza fotografiile cu pricina.Ori,eu am spus ca in cazul meu nu am pretentia sa se precizeze sursa,doar sa fiu instiintat si atat.Ce naiba trebuie sa fac?Sa scriu pe ele cu "watermark" pe centrul imaginilor personale ca sa se vada link-ul blogului meu?Nu,nu vreau sa fiu atat de muist!...

Pentru ca daca as vrea cu tot dinadinsul sa fiu al dracu',va spun ca am alte metode mult mai eficiente prin care as face sa va "moara" blogul:va raportez la serviciul si platforma unde aveti voi cont pentru a va face blog,mai ales ca de obicei nu aveti host sau domeniu propriu,si va garantez ca alora de-acolo nu le plac "reclamatiile",mai precis,nu le plac cei care sunt "reclamati".

Am vazut multe bloguri "nascandu-se" dupa cel de-al meu,pe unele le-am "nasit" chiar eu,am vazut multe bloguri "murind" prematur,incheindu-si activitatea pentru ca oricum erau inoportune si lipsite de gust si de continut.Al meu inca se mentine si va mai dura mult timp de-acum incolo pentru ca eu nu duc lipsa de subiecte,de imaginatie,pot crea un articol din orice,fara sa fiu nici prea penibil nascocind orice kkt,fara sa fiu nici prea sofisticat si greu de inteles pentru altii.Conditiile de baza sunt aceleasi pe care le-am sustinut mereu:sa iti placa ceea ce faci si sa ai timp pentru asta!

La final,retineti ca oricine poate sa preia orice de pe blogul meu,idei de articole,rubrici,imagini editate de mine,orice,dar aveti macar taria de caracter sa intrati in dialog cu mine si sa-mi spuneti lucrul asta!Ati putea fi chiar surprinsi sa constatati ca as putea chiar si sa va sfatuiesc cu alte lucruri utile pe tema asta,a blogurilor.Dar nu fiti lasi si nu mergeti pe conceptia ca "lasa ca fraieru' nu o sa-si dea seama ca am luat de la el chestia X sau Y si n-o sa ma gaseasca prea curand" pentru ca e doar o chestiune de timp pana va descopar.Daca v-ati uita zilnic la zecile de bloguri la care ma uit eu,v-ati da seama ca "blogosfera" nu e asa de vasta,complicata si diversa pe cat s-ar crede.Mai ales cand se scrie de DINAMO...Ori,daca nici aici nu mai stiu unde sau despre ce anume sa caut pe net,atunci nu stiu unde sau despre ce altceva...

P.S.: http://blogdinamo.wordpress.com/ ,sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau,dar pune-te in locul meu,macar pentru o zi,nu mai mult,si poate vei intelege de ce nu-mi place "furtul cu autori necunoscuti care nu lasa nici amprente".Noroc!

Niciun comentariu: