15.01.2010

Sunt multi care il injura pe Dumnezeu,d-apai pe mine!...

Una dintre cele mai pretioase si importante lectii de viata pe care am invatat-o inca de cand eram mic e ca,orice ai face si oricine ai fi,vei avea intotdeauna parte si de contestatari (nu numai oameni care sa te aprecieze),dusmani (nu numai prieteni) si bulangii (nu numai oameni de treaba).

Asta e situatia si fiecare dintre noi trebuia sa inteleaga cat mai rapid chestia asta,pentru a nu fi socat,surprins si siderat,atunci cand vom intalni persoane carora nu le suntem prea simpatici.Oricat de talentat ai fi intr-un domeniu,se va gasi intotdeauna cineva care sa iti spuna ca te dai mare,ca ce faci tu poate sa faca si el,ca esti asa si pe dincolo,pe scurt,sa te discrediteze si sa-ti tranteasca (sau macar sa incerce) moralul la pamant.

Oricat de mult te-a inzestrat natura fizic,intelectual si financiar,se va gasi macar o singura persoana malitioasa (si de cele mai multe ori si tulburata psihic) care sa-ti doreasca sa mori in chinuri,sa n-ai copii si sa ajungi in iad.Pe scurt,orice ar face si oricat de bine ar face cineva ceva,nu poate sa fie pe placul tuturor,e imposibil!Nici Dumnezeu din ceruri nu e iubit si adulat de toata lumea,daramite un simplu om ca mine,ca tine sau ca oricine mai citeste randurile astea,deci...

Despre ce e vorba?Acum doua zile am primit pe blogul celalalt un comentariu din partea unui nimeni (pe bune,s-a semnat cu "anonim",deci e un nimeni,nu?) care spunea ca sunt un patetic,un jalnic,ca sunt penibil ca stau acasa si am doua bloguri (o fi fost de la concurenta comentariul?:)) si ca,citez,"marsh la munk,cretinule!".

Bineinteles ca nu am aprobat comentariul,dar daca singura satisfactie a celui ce mi-a trimis comentariul a fost ca numai eu sa il citesc,atunci e bine,acum poate sa fie fericit.Problema nu e ca acel comentariu era unul de natura sa ma irite (recunosc,daca e sa vorbesc in procente,vreo 10% am avut o stare de nervi,dar restul de 90% a reprezentat o sursa de amuzament acel comentariu,pe care l-am recitit de vreo 5-6 ori) ci ceea ce continea acesta.

Adica,un anonim ma trimite pe mine la munca,de parca mananc din portia vitei de ma-sa la cina,de parca nu ii ajunge portia zilnica de paine cu mamaliga si la desert pufuleti din cauza ca muncesc sau nu muncesc eu!Si acum,sa trecem la analiza mai dura si mai profunda a comentariului,mai ales ca sunt si in forma.Deci,ma adresez acelui dobitoc,care sunt convins ca va vedea randurile astea:

Imbecilule,nu esti in masura sa ma trimiti pe mine la munca din "n"-spe mii de motive,dintre care am sa selectez urmatoarele:
  • nu vreau sa muncesc,ca sa fim bineintelesi,preferand sa stau acasa zi de zi,mancand,dormind si stand la calculator in orice ora si la orice minut prefer sa fac lucrurile astea;
  • nu e nevoie sa muncesc pentru ca,daca ai fi un vizitator mai vechi al acestui blog (cine stie ce idiot a intrat si el de curand aici,cand pe blogul asta am scris suficiente articole si despre mine de-a lungul celor peste 2.200 de articole si de-a lungul celor aproape 2 ani de cand am acest blog,in care am explicat ce si cum in privinta vietii mele cotidiene) ceea ce nu esti (ai fi intrat si tu de cateva zile si deja ai pretentia sa imi dai mie sfaturi,fara sa ma cunosti in persoana,cine pula mea te crezi?),ti-ai fi dat seama ca nu e nevoie sa muncesc pentru ca eu sunt patron al unui magazin de 30 de metri patrati in bazarul din Onesti (la 60 de kilometri sud de Bacau),unde am si lucrat in perioada septembrie 2005-februarie 2007) si ca de-acolo ma intretin lunar,atat cat pot fara sa cer nimanui macar o tigara si fara sa ma imprumut macar cu un leu de la nimeni;
  • nu o fute grija pe ma-ta daca muncesc sau nu,pentru ca,repet,nu mananc din coliva ma-tii,nu iti ocup tie locul la troaca,deci,nu ar trebui sa te intereseze deloc,unde si daca muncesc vreodata in viata asta!

Traiesc cum vreau si cum imi place,fara sa tin cont de programul sau sfaturile nimanui,stau singur intr-un apartament cu 3 camere in Bacau si gust din plin din placerile pe care le ofera viata de burlac.Culmea,nu ma trimit ai mei la munca) pe bune,chiar nu ma trimit) si ma trimit niste neica nimeni,niste anonimi care vor fi aidoma cum se semneaza toata viata lor,pentru ca vezi,Doamne,eu sunt marea problema a tarii,de asta nu poate sa doarma lumea noaptea de grija mea.Va vine sa credeti ce retardati au acces la internet in ziua de azi?

Microbule,oricine ai fi,cand am sa vin la tine sa-ti cer vreun leu,atunci sa imi faci ce vrei tu si abia atunci sa ma trimiti pe mine la munca,anonimul pulii mele care esti!Pana atunci,din moment ce ai simtit nevoia ca ai ceva sa-mi spui (cand puteai foarte usor sa te abtii sa debitezi un cacat cum a fost comentariul tau) ma gandesc ca tot ce mi-ai scris in respectivul comentariu n-a fost decat rezultatul unor stari de frustrare,invidie si prostie teribile,altceva nu pot sa gandesc cu ce drept si scop imi dai mie sfaturi de viata,cand,cel mai sigur,nici nu ne cunoastem personal!

Ca sa te bag pe tine in boala,jegule,te anunt ca sunt sanse foarte mari nici sa nu muncesc vreodata in viata asta,pentru ca in momentul asta,ca unul dintre cei 2 mostenitori ai parintilor si bunicilor mei (bunicii mei,din care au mai ramas doar bunicele au avut fiecare cate un singur copil,adica pe parintii mei,care,la randul lor,au doi copii-pe mine si pe frati-miu iar maica-mea nu are nevoie de nimic,fiind stabilita de 10 ani in Italia iar taica-meu locuieste intr-o garsoniera de 2 pe 2 sub pamant de 3 ani),deci,ca unul din cei 2 mostenitori ai parintilor si bunicilor mei,am o avere ce imi revine si care mi se cuvine estimata la circa 7-8 miliarde de lei vechi,constand in zeci de hectare de pamant in judetele Bacau si Piatra Neamt si 3 apartamente (2 cu cate 3 camere si unul cu 2 camere) + magazinul din Onesti (pe care l-am pomenit adineauri) pe care va trebui sa le impart cu frati-miu,la alegere!

Vorba cantecului,nu vorbi fara sa stii,nu te baga unde nu-ti fierbe oala,nu manca kkt unde nu te pricepi si unde nu e treaba ta!Nu muncesc pentru ca nu vreau,nu ma preocupa starea mea materiala (vad ca mai tare te preocupa pe tine),nu sunt disperat dupa bani si nu sunt dispus sa fac mai nimic pentru a-i obtine decat sa astept,mai ales ca acestia vor veni,inevitabil,la timpul lor!

In concluzie,atat tu,infectule,care ai defecat inutil pe blogul celalalt un comentariu ce s-a vrut a fi rautacios cat si altii ca tine care nu au alta ocupatie decat sa se intereseze si sa monitorizeze cum imi traiesc eu viata si cum imi castig eu existenta (nu stiam ca-s asa important),puteti sa ma sugeti in continuare cat,cand,cum doriti,dar macar faceti-o in liniste in pula mea si lasati galagia pentru altii!Inchei deci in aceeasi nota cu care ai incheiat si tu comentariul:marsh la kkt,cretinule!Sa-i mananci gogul lui Speedy!;)

Niciun comentariu: