03.01.2010

Iarta-i,Doamne,ca nici ei nu isi dau seama cat pot fi de idioti,penibili,cretini...

Raman totusi la parerea ca astfel de articole nu ar exista daca nu ar fi nici cererea publicului pentru asa ceva.Nu am sa inteleg niciodata apetenta unora pentru mondenitati,barfe,scandaluri,cancanuri,cacaturi...

De ce ar interesa pe cineva intreg la minte cum linge cineva o inghetata (chiar daca acel cineva e presedintele S.U.A.),cum si-a petrecut un mosnegut Revelionul,cum suge pula bagaboanta nu stiu care,ce masina si-a tras nu stiu ce basinos cu aere de Don Juan,ce culoare are urina nu stiu caruia,cat de gros era rahatul pe care l-a lasat in veceu nu stiu cine?Cu ce ma ajuta financiar si cultural chestiile astea?

Dar,ce cere,doreste,solicita publicul,asta i se da!Mass-media (televiziunea,radio-ul,presa) ofera pe masura cererii si asta se vede din gandirea si exprimarea celor care comenteaza articolele respective de exemplu.Eu doar v-am oferit cateva print-screen-uri,doar am constatat ce si cum,nu pot fi acuzat niciodata de catre cineva ca nu stiu decat sa critic cand de fapt,si eu ma aflu in aceeasi mocirla pentru ca nu se pune problema de asa ceva!...

Niciun comentariu: