02.01.2010

Un alt an,aceleasi vise,dorinte,sperante si ganduri de mai bine...

Cum mi-am petrecut eu Revelionul e prea putin important ca sa mai stau sa scriu aici.De altfel,as putea foarte usor sa dau copy/paste de pe celalalt blog al meu (http://agmdinamo.blogspot.com/) dar nici macar atat nu am sa ma obosesc in aceasta privinta.Nu ca ar interesa pe cineva,dar daca e cineva e atat de curios sa afle ce si cum am facut in noaptea dintre ani,poate usor afla si constata ca nu am facut absolut nimic deosebit din articolul asta (=>http://agmdinamo.blogspot.com/2010/01/jurnalul-zilei-1-ianuarie-2010.html).

Si acum,ceea ce conteaza cu adevarat.Am pasit intr-un nou an,o iau iar de la capat cu tot si toate,dar cel mai important,cu visele,dorintele,sperante si gandurile pozitive,care au inviat ca prin minune inca din primele secunde ale lui 2010,dupa ce,pe masura ce anul 2009 s-a scurs,ele au fost ucise incet si dureros de vremurile care,asa cum au simtit-o majoritatea celor dintre noi,nu au fost unele dintre cele mai reusite,faste si senine.

Macar in primele zile ale fiecarui inceput de an avem dreptul sa visam la zile mai bune,nu?Pentru ca dupa aia avem la dispozitie tot restul anului sa regretam in caz ca asteptarile noastre nu s-au adeverit si ca ne-am luat teapa si de data asta...

Niciun comentariu: