14.01.2010

Va multumesc!

In urma cu cateva momente,blogul a atins cifra rotunda de 100.000 de vizite efectuate in perioada 9 iulie 2008 (cand am pus contorul de monitorizare a traficului pe blog) si pana in aceasta seara,14 ianuarie 2010.Repet ca nu pot sa evaluez daca cifra jubiliara,in raport cu durata de timp de un an si jumatate care s-a scurs pentru a se atinge acest prag este una mare sau mica,pot doar sa le multumesc tuturor celor care au contribuit in tot acest timp la acest numar fix de vizite.

Meritul este pe jumatate al vostru,cei ce vizitati zilnic sau ocazional acest blog,si pe jumatate al meu deoarece...de fapt,toate motivele le gasiti in acest articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/12/prezent-pe-merit-pe-toate-meridianelepe.html in care veti intelege de ce numarul de 100.000 de vizite nu mi se pare insemnat sau nu,cat mai degraba meritoriu,in contextul in care,daca as fi tinut neaparat la trafic,as fi incalcat toate acele reguli de profesionalism si acum am fi vorbit poate de un numar de 2-3-5 ori mai mare decat cel despre care v-am vorbit aici.

Va multumesc si sa ne reauzim cu bine atunci cand aceasta cifra se va dubla,indiferent de cat timp va fi necesar pentru acest lucru!...

Niciun comentariu: