06.01.2010

Imi pare rau,"frati-miu",dar nu pot sa te ajut! (de fapt,ca sa fiu cat se poate de sincer,nu vreau)

Nu poate nimeni sa ma acuze ca sunt antipatic si egoist cand vine vorba sa-i ajut pe altii,indiferent despre ce e vorba,cu conditia sa pot.Cine ma cunoaste stie ca fac orice ca sa fiu de folos oricui imi cere ajutorul,indiferent de chestiune,conditia fiind insa una singura:ca acea persoana care ma solicita in vreo problema sa merite.

Ca dovada (si ma puteti crede pe cuvant) ca sunt altruist de felul meu si ca timpul la mine,spre deosebire de altii,nu costa bani,numai anul trecut au fost 2 situatii cand am stat cate 2 ore explicandu-le pe messenger la 2 pustani cum sa-si faca blog,ce setari sa faca,unde sa intre,ce sa seteze,cum sa-si aleaga fundalul,despre ce sa scrie si alte asemenea.
Bine,asta pe messenger si in privinta blogului pe care fiecare dintre ei vroia sa si-l faca.Luna trecuta am fost abordat in 3 randuri de diversi indivizi pe hi5 care erau curiosi sa afle cum pot face ei sa aiba acelasi fundal (sau skin) cu DINAMO pe profilul lor asa cum am eu.Uite,vezi,aici nu mi-a mai placut!Si am sa spun si de ce:
  1. la persoana de mai sus,pe care o puteti vedea in print-screen-ul de la inceputul articolului,nu mi-a placut abordarea,acel "frati-miu",de parca m-ar fi cunoscut de la gradinita;
  2. tot la aceeasi persoana,nu mi-a placut alternativa enuntata:"da-mi id-ul tau SAU spune-mi de unde pot lua si eu profil cu DINAMO".Adica m-am simtit putin folosit,in sensul ca bun,tu vrei id-ul meu numai pentru treaba asta,nu?Nu se poate...;
  3. Va dati seama ce interes am ca unul care se semneaza pe hi5 cu nick-ul "Ciordesc muieri" sa aiba acelasi fundal cu DINAMO ca al meu,nu?;
  4. Nu esti in stare sa scrii DINAMO cu majuscula/majuscule (asa cum e cazul ultimului print-screen din articol,cel de jos) parca nu-ti da dreptul sa imi ceri sa ma obosesc sa te ajut;
  5. Nu-mi plac copistii,cei care "xeroxeaza" ceva dupa altii,vrand totul de-a gata,fara un minim de efort!In primul rand,ca nici unul din cei 3 nu m-au convins ca ar fi cine stie ce dinamovisti,si puteti sa va convingeti si singuri,intrand pe adresele lor de hi5,care sunt: http://allexxv.hi5.com/ , http://securyty007.hi5.com/ si http://alinbailescu.hi5.com/.

Invatati,mai copii,sa fiti originali! (Imi permit sa le zic "copii" ca nici unul dintre ei nu e mai mare ca mine,si daca nu ma insel,toti au sub 18 ani).Nu asteptati de la mine sa va ajut cu ceva pentru care eu mi-am pierdut ani din viata dedicandu-ma acelui lucru,nu incercati sa fiti dinamovisti de fatada,doar din gura sau pe internet!Mergeti si voi,atat cat puteti,la un meci de-al lui DINAMO,purtati si voi tricouri si fulare cu DINAMO,faceti ceva sa demonstrati ca voi chiar sunteti suporteri ai "cainilor" ca de pseudo-fani sunt satul pana peste cap!Si nu mai incercati vreodata sa ma atingeti la coarda sensibila,luandu-ma pe ocolite cu mizerii gen "frate,si eu sunt dinamovist ca si tine,trebuie sa ma ajuti" si alte asemenea ca nu merge!Ce e asa greu de inteles si de realizat ca pot sa ignor orice cerere din partea voastra de felul asta?Oi fi eu dinamovist si imi place sa ii ajut pe cei care,ca si mine,sunt dinamovisti,problema se pune in felul urmator:sunteti voi intr-atat de dinamovisti cat sa merite efortul din partea mea de a va ajuta?...

Niciun comentariu: