27.01.2010

Nu poate sa ma convinga nimeni vreodata ca asa ceva e normal sau ca trebuie sa fiu tolerant cu astfel de chestii!

E vreo 2:25 noaptea,peste putin timp fac 24 de ore de cand nu am mai dormit,deci sunt praf,motiv pentru care si titlul articolului e un fel de doua feluri la cat de neinspirat si simplist e.Dar chiar asa,ce mai poti sa zici cand vezi o asemenea stire pe care am vazut-o si eu pe http://www.stirileprotv.ro/ ,anume ceea ce puteti vedea si voi in print-screen-ul facut sau in fisierul video de mai jos?

Raman la teoria pe care o sustin de mai multi ani cum ca,omenirea,tot jucandu-se cu tot felul de experimente,va ajunge sa elibereze pe planeta asta tot felul de creaturi mai ciudate ca extraterestrii.Oricum,avem si in prezent o multime de anomalii genetice si nu numai in randul oamenilor.Pai,ganditi-va,avem hermafroditi (adica persoane care au si pula si pizda),homosexuali,transsexuali,se nasc copii cu niste malformatii genetice de te sperii mai ceva ca in filmele horror cand ii vezi,unii oameni sunt si zoofili (mai ales in zonele rurale),altii pedofili,si cate si mai cate de genul asta...Mai nou,avem si...barbati gravizi?

Da,aparent iata ca se poate,fiind al doilea caz de acest gen.De unde naiba atatea abateri de la normalitate nu pot sa-mi dau seama,dar lumea asta parca a innebunit.Unii oameni de stiinta vor sa recreeze explozia care a declansat nasterea si formarea Universului (stiti voi,generatorul ala de particule de la Geneva,de care s-a tot vorbit prin 2008,si in care s-au investit cateva miliarde bune de euro,in timp ce altii mor de foame si dorm prin canale),alti oameni de stiinta creeaza tot felul de virusuri in laboratoare pentru ca,la nevoie,sa le foloseasca pe post de arme biologice (asta cu gripa porcina e cel mai bun exemplu,cine stie si s-a informat putin pe net,poate a aflat ca o epidemie de gripa porcina a mai fost si prin anii '70 in S.U.A.,deci nu acum e pentru prima oara cand a aparut o asemenea boala) etc.etc.etc.
Eu macar sper ca in timpul vietii mele sa apuc sa mai traiesc normal,fara sa am vreodata sansa sa am de-a face sau suferi din cauza bolilor psihice sau prostiei altora,pe care,daca ar fi dupa mine,i-as extermina intr-o secunda,lasand sa traiasca doar oamenii care nu vor altceva decat sa fiinteze normal,sa-si intemeieze familii in siguranta,fara teama ca ai lor copii vor fi influentati negativ de tot ce vad si aud la televizor,pe internet sau in viata reala.

Dupa ce mor,poate sa se aleaga praful de lumea asta.Si se va alege,inevitabil.Cum altfel cand,repet,vezi asemenea grozavii ca si cea din video-ul de mai sus?

Niciun comentariu: