06.11.2008

Unii ori nu stiu,ori nu vor sa inteleaga...

...faptul ca,si repet pentru a o mia oara,nu accept in lista de messenger id-uri de manelisti si/sau de stelisti!Pentru manelisti mai e cum mai e,dar cat de cretin sa fii ca tu,stelist fiind,sa bagi in lista id-ul meu,stiind sau auzind ca sunt dinamovist,crezand sau urmarind ce?,sa ne certam ca la usa cortului sau sa ma tiganesc cu toti soarecii de 14-15 ani?Imi pare rau,dar am si alte treburi mai bune de facut cu timpul meu liber,astfel ca,problema se va rezolva ca si pana acum,dupa cum urmeaza:

Pasul 1:Se constata cu uimire faptul ca primesc unul sau mai multe requesturi de acceptare in lista de messenger;
Pasul 2:Se citesc acele id-uri pentru a vedea,in principiu,cum au fost ele facute,si pentru a cauta o potentiala legatura pentru a incepe o eventuala conversatie in viitor (indicii cum ar fi:numele,anul nasterii,poate chiar si orasul de provenienta,echipa de fotbal favorita...toate astea se pot afla dintr-un id de messenger);
Pasul 3:Cand se constata,in cazul meu,ca primesc id-uri de manelisti si stelisti,se trece la pasul 4,si anume:

Pasul 4:Se da ignore direct la acele id-uri,si nu in cele din urma se asigura ca ele stau acolo unde le este locul,la lista neagra de spurcaciuni manelisto-steliste si alte creaturi pe care nu pot sa le sufar si carora nu le permit sa ma streseze atunci cand sunt in fata unui pc...
Sfat personal:fiti si voi mai selectivi pe cine tineti in lista de messenger.Nu pastrati pe oricine care are chef de trancaneala ieftina,care da mass-uri multe si inutile,care va mananca din timp si neuroni.Din experienta mea,facand curatenie in lista de messenger periodic,pot spune ca acum nu vorbesc decat cu cine se merita,cu care am legat o oarece amicitie si de la care am ce invata sau la care stiu ca am cu ce sa il invat,economisind si avand timp necesar pentru mai multe lucruri utile.

Niciun comentariu: