13.11.2008

Dai 1 leu,castigi o carte!

Asa cum spuneam in articolul de ieri,anume "O afacere care face toti banii!",articol pe care il puteti vedea si citi putin mai in josul paginii,azi m-am dus sa vad daca intr-adevar chestia cu cartea gratuita e adevarata.Ma duc la chioscul de ziare aflat la vreo 5 minute de mine.Dimineata,ora 7:00,frig,-1 grad,hai cu indulgenta sa fi fost 0.Deja e o se formase o coada mica,dar tot coada se numeste,la standul de presa."Ce naiba,mah,aici nu se da mancare gratis,imi zic...".Ma rog,astept ca alcoolistul pe post de vanzator sa isi aranjeze marfa din sacii pe care ii primise de la distribuitor.Deci,marfa era proaspata.Astept vreo 10 minute si se da drumul la vanzare.Mai erau 4 persoane in fata mea iar in spatele meu se adunasera cam tot atatia oameni.Ca niciodata!Si deja primul incepe:"Dati-mi 2 Adevarul!".Ma uit peste umarul lui unu sa vad minunea.Da,i-a dat si cartile!Si toate astea pentru un leu bucata!"Nu,nu mai ezit,trebuie sa imi iau si eu 2",imi spun.
Al doilea care era in fata cere si el 2."In ritmul asta nu mai apuc,nu stiu cate ziare Adevarul primeste asta pe zi,dar banuiesc ca nu prea multe",gandesc iar.Al treilea se limiteaza la doar o carte.Cel din fata mea e mai modest,iar doar un Jurnalul National si cotidianul local,Desteptarea de Bacau.M-am mai linistit.Urmez eu:"Buna ziua!Un Prosport,o Gazeta Sporturilor si 2 Adevarul,va rog!".Cand m-am vazut cu cartile in mana cu greu am putut sa imi stapanesc bucuria.Astept si saptamana viitoare pentru a-mi procura iar o carte pe acest sistem.Nici bine nu ma indepartez ca sa ma indrept spre casa ca aud in urma mea pe tanti care asteptase in spatele meu la rand:"Vreau si eu 2 Adevarul!".Pf,poate ca nu ne-am tampit de tot ca natie,poate ca lumea inca mai citeste,dar,e posibil ca treaba sa fie relativa pentru ca eu eram cel mai mic ca varsta din acea coada,desi multi adolescenti se indreptau spre liceul aflat la cativa metri departare,nici unul nu s-a obosit sa vina sa isi cumpere si el cartea...Ce prezentare,ce infatisare superba are cartea!Copertile,asa cum am mai spus ieri,invelite in piele ecologica,miros a brad.Iar foile sunt albe ca zapada.Are 576 de pagini si astept cu nerabdare ca,pe masura ce vor trece saptamanile,sa mai adaug inca o carte,si inca una,si inca una...

Ieri...

A.G.M.DINAMO. (12.11.2008 09:50:11): pont:cumpara maine ziarul adevarul (1 leu) si primesti gratis cartea notre-dame d paris a lui victor hugo

Mihnea Nuova Guardia(B) (12.11.2008 09:50:23): merci, frate

Azi...

A.G.M.DINAMO. (13.11.2008 09:03:25): neatza...ai luat cartea?

Mihnea Nuova Guardia(B) (13.11.2008 09:04:06): de abia m-am trezit

A.G.M.DINAMO. (13.11.2008 09:04:26): f bine...tzi-o aduc eu in martie cu dedicatzie pt k am luat 2 exemplare

Am spus ca am luat 2 carti.Da,pentru ca desi ii spusesem si lui Mihnea de aceasta oferta,el fiind mare amator de lectura,si dorind si el sa o cumpere,eram sigur ca nu o sa se trezeasca la timp pentru a-si procura si el comoara.Am vorbit azi cu el si i-am spus sa stea linistit ca in luna martie cand voi mai veni la meci,are cartea asigurata,urmand sa i-o aduc cadou pe cel de-al doilea exemplar pe care l-am luat.Azi ma simt mandru de mine.Am facut o afacere cu adevarat profitabila.Am luat 2 cadouri pretioase la un pret ca si inexistent!Ce inspiratie am avut,si cand te gandesti ca am auzit de aceasta oferta cu doar zile inainte.M-am uitat pe site-ul celor de la Adevarul,www.adevarul.ro si am vazut ca situatia a fost similara si in alte orase,adica lumea s-a inghesuit sa cumpere cartea...

Si iata si 2 link-uri pentru a vedea despre ce este vorba:
  1. http://www.adevarul.ro/articole/autori-grei-ai-literaturii-universale.html
  2. http://www.adevarul.ro/articole/cum-va-puteti-procura-toate-cartile-adevarul.html

Si cateva maxime si cugetari despre carti:

Charles W.Eliot:

"Cartile sunt cei mai tacuti si constanti prieteni;sunt cei mai accesibili si intelepti consilieri si cei mai rabdatori profesori".

Ed.Burke:

"Citirea fara reflectie este ca mancarea fara digestie".

Carl Thomas Rowan:

"Biblioteca este templul invataturii,iar invatatura a eliberat mai multi oameni decat toate razboaiele din istorie".

Victor Hugo:

"Cartile sunt prieteni reci,dar siguri".

Herbert Samuel:

"Biblioteca este un frigider pentru conservarea mintilor".

Niciun comentariu: