20.11.2008

Inca o saptamana,inca o carte...

Zi de joi fiind,si povestindu-va saptamana trecuta ca de-acum si timp de 100 de saptamani in fiecare joi,alaturi de ziarul "Adevarul" se va distribui si o carte la pretul modic de 10 lei,m-am grabit in dimineata asta sa merg sa imi cumpar volumul 1 din romanul "Marile sperante",scrisa de Charles Dickens.Azi a fost ultima zi cand o astfel de carte a putut fi achizitionata la rpetul ziarului,cel de 1 leu,incepand de saptamana viitoare cartile putand fi cumparate la pretul de 10 lei cum am spus mai sus.Ca sa nu mai trec prin emotiile de saptamana trecuta,cand am crezut ca nu am sa mai apuc sa o iau,in dimineata asta m-am dus la ziare cand nici nu se luminase complet inca.La 6:50 eram postat in fata chioscului de ziare.Ce bine,eram primul!Dar presa nici nu venise inca...
O.K.,asteptam...Dupa vreo 2-3 minute,au venit vreo 2 sa-l intrebe pe vanzator daca a venit presa,si raspunsul fiind negativ s-au lasat pagubasi,erau si grabiti,cred ca se duceau la munca.Dupa alte cateva minutele,incepe sa se adune lumea.Ca si saptamana trecuta,se stransesera deja vreo 5 persoane in spatele meu,dar de data asta nu mai aveam emotii.Eram primul la coada si aveam garantat faptul ca voi cumpara cartea.Un mos tot incerca sa se bage in fata dar l-am potolit cu cateva priviri nu prea amicale.A venit presa,vanzatorul a descarcat si aranjat ziarele si eu am asteptat,ca doar ce era sa fac?Bine ca nu era prea frig si nu am simtit nici un disconfort termic din punctul asta de vedere.Dupa jumatate de ora de cand venisem si ma postasem in fata chioscului de ziare,iata ca vanzarea putea incepe.Si...rezultatul e in felul urmator:288 de pagini,a doua carte din colectie,inca 98 de carti de colectionat.Am plecat incantat de la coada si m-am indreptat spre casa.E adevarat ca unii nu ar putea intelege de ce atata bucurie din cauza unei banale carti,dar de ieri nu mai am pretentii de la nimeni si nimic,tocmai de asta de luni am sa interzic accesul tuturor spre a mai vizualiza acest blog,am sa spun intr-un articol viitor de ce...Ce s-a mai intamplat mai departe la coada,daca a mai apucat lumea sa cumpere cartea,nu m-a mai interesat,dar m-am convins si eu astazi ca,cine se trezeste de dimineata nu stiu cat de departe ajunge dar macar ajunge la timp cat sa isi atinga scopul,oricat de neinteresant ar fi acesta pentru altii,interesati doar de can-can-uri si mondenitati...
Apropo,daca vreti un scurt rezumat asupra cartii de azi,il puteti vedea in poza de mai jos,iar daca vreti sa stiti si care sunt urmatoarele 23 de carti din colectie care vor aparea in fiecare joi pana pe 30 aprilie 2009,tot mai jos puteti descoperi (DATI CLICK PE IMAGINI DACA SUNTETI CURIOSI SI INTERESATI)...

Niciun comentariu: