30.11.2008

Si am fost sa votez...

La o ora cand numai pensionarii ies din casa ca sa voteze (era vreo 8:30),am iesit si eu la o plimbare si m-am indreptat spre sectia de votare aflata la 5 minute de locul unde domiciliez.Intru in sectie si dau "buna dimineata" la cei aflati in comisie.Cam slabuta treaba.Se vede ca nu prea venise multa lume.Aia de se ocupau cu stampilele erau si ei plictisiti.Numai babe si mosnegi se aflau la masute si se ocupau de inmanarea stampilei si a buletinelor de vot.Ma duc sa inmanez buletinul ca sa imi primesc cele necesare pentru a intra in cabina.O baba,tocmai in momentul ala decojea o banana.Saraca!Se vedea ca duce dorul...Cine stie de cate decenii nu a mai gustat o banana cu vene,calda si autentica...O supraveghetoare mai tanara pendula pe langa cabine,ceea ce m-a nemultumit,plus ca perdeaua de la cabine era cam transparenta...Nefiind inghesuiala la urne si fiind si perdeaua transparenta,nu am putut sa ma desfasor in liniste.Imi luasem un marker negru cu mine pentru a lasa un mesaj "dulce" celor aflati pe liste dar nu am avut cum sa il folosesc pentru ca ar fi intrat aia la banuieli ca stau prea mult in cabina.Asa ca,in criza de timp,am ales calea cea mai simpla pentru ca votul meu sa nu conteze,dar,in acelasi timp,sa reprezinte un vot de blam la actuala clasa politica:am pus stampila de 2 ori pe cate un buletin de vot,astfel ca votul meu se va anula la numaratoare.Ca sa vedeti ca nu glumesc,am facut si poze,ceea ce iarasi a fost o miscare riscanta pentru ca e stiut faptul ca este absolut interzis filmarea sau pozatul votului.Pana la urma,am reusit sa ma misc repede si am iesit din cabina cu buletinele de vot,pe care le-am introdus in urne.

A fost a 7-a oara cand votez,dar,incepand de azi,nu voi mai vota cu nimeni anume pentru ca nu se mai merita.Nu va lasati inselati ca pe buletinul meu sunt 8 timbre.Anul trecut,pe 25 noiembrie,s-au folosit 2 timbre pentru 2 lucruri distincte.P.S.:Pe unul din buletine,am pus stampila in afara chenarului,in timp ce,pe celalalt,am pus la intamplare stampila pe 2 chenare care intamplator erau cu PSD si PRM.Daca vede Alex (stie el care),iar o sa se supere ca de ce nu am votat (fie si la misto),cu PNL-ul lui:)).

Niciun comentariu: