24.11.2008

Prima tentativa de a-i gasi lui Brownie un stapan...

...a esuat.Alaltaieri seara,pe un frig considerabil,am mers cu Ionut la prietena acestuia,Geanina,pentru a-i arata cainele,sperand ca-l va place si-l va lua.N-a fost sa fie,dar nu stiu cum l-a descris Ionut pe catel ca l-a facut sa para cum ca ar fi un pui de husky:)).Haide,ma,doar l-ai vazut si in realitate,asa arata un pui de husky?Pf,intr-un fel mi-a parut bine,intr-un fel rau ca nu l-am dat.Aseara insa,a mai cazut o pista unde as fi putut da catelul si am intrat pe ganduri.Ce fac,nene,ca ma prind Sarbatorile cu cainele si nu prea as vrea,pentru ca deja m-am atasat prea tare de el,dar e sigur ca nici nu il pot pastra.Asta se va face caine de curte,de tara,in nici un caz de apartament...Sunt putin cam deprimat,vreau sa il dau cat mai repede dar se pare ca nimeni nu il vrea.Poate n-am specificat indeajuns de clar:cainele e GRATIS!!!Nu il vand,ci il ofer gratis oricui va dori sa aiba grija de el si sa-i ofere o sansa la viata...Deocamdata povestea continua,desi as fi vrut sa se termine deja.Il am de 5 zile si pana acum nu se intrevad sanse ca ar mai aparea cineva interesat de micutul patruped:Chiar imi pare rau,dar,asta e,mai incerc inca o data:chiar nu vrea nimeni acest simpatic catelus???

Niciun comentariu: