13.11.2008

Hai cu sarbatorile mai repede!

Sub 50 de zile pana la finalul lui 2008,putin peste 40 pana la Craciun.Incurajat probabil si de frigul de afara dar si de intoleranta fata de luna noiembrie,am inceput sa intru deja in febra sarbatorilor de iarna.De fapt,nu fac decat sa ma amagesc singur,crezand ca anul asta va fi mai bine,cand,mai mult ca sigur,ca si in anii precedenti,nu voi face decat sa imi petrec sarbatorile si Revelionul singur,innecandu-mi amarul in alcool.

Pana atunci insa,ma gandesc si astept cu nerabdare la prima ninsoare,la prima zapada mai serioasa asternuta peste oras,la mirosul acela din aer care iti spune ca mai e putin si se termina anul...In contradictie cu majoritatea taranilor care nu se gandesc la sarbatori decat pentru cadouri si mancare (produsele din carne de porc),eu astept luna decembrie pentru a mai iesi putin din rutina si pentru a simti ca traiesc putin mai intens ca pana acum.Mancarea si cadourile nu inseamna nimic pentru mine,nu pun pret pe ele,nu asta inseamna spiritul sarbatorilor de iarna!

Astept,mai mult Revelionul decat Craciunul,pentru ca imi va da ocazia unui nou inceput,imi va da ocazia sa sper ca 2009 va fi un an mai bun decat cel in care inca ne aflam.Am inceput sa ascult colinde.Suna nebuneste probabil si pueril,si pe undeva asa o fi,dar nu imi pasa.Colindele imi plac,mai ales cele consacrate,din folclorul romanesc si american,cantate pe mai multe voci.

Nu stiu daca voi avea brad anul asta,dar daca da,astept sa ma topesc de emotie si bucurie la vederea acelor luminite,a globurilor si a altor chestii de impodobit.Astept sa simt mirosul de brad,sa vad artificiile in seara Anului Nou...Astept sa se termina odata 2008,un an foarte ciudat din multe puncte de vedere,dar in care mi-am indeplinit majoritatea obiectivelor.Spuneam oricum ca dupa ce va trece meciul cu stiaoa din 1 noiembrie nu imi va mai pasa de nimic si asa este.Astept sa vina Revelionul pentru o noua provocare,pentru planuri noi,pentru alte obiective marete.

Hai cu sarbatorile mai repede,ca m-am saturat de aceasta toamna care,oricat de autentica si frumoasa a fost,nu se poate compara cu magia si spiritul ultimei luni din an!
--------------------------------------------
P.S.:De la 1 ianuarie 2009,blogul va avea rubrici noi si va deveni mai bun si mai interesant,iar incepand cu 15 decembrie 2008,blogul intra oficial in sarbatoare!Inca nu va spun despre ce este vorba,aveti rabdare,nu mai e mult pana atunci!;)

Niciun comentariu: