27.11.2008

Cum voi vota duminica...

M-am tot uitat luna asta la diverse bloguri (nu am sa le fac reclama,ca nu vrea sexul meu,uite-asa) pe care le stiam serioase si am ramas neplacut suprins vazand ca in locul articolelor obisnuite,cam toata luna nu s-a dezbatut decat despre campania electorala,candidati si alte mizerii politice...Ce papagali opariti!Dar asa e in tara asta,fiecare vrea sa arate ca se pricepe la toate si se baga chiar si in domeniile unde e prost de fluiera.Ma uitam la blogul unuia de 15 ani unde editorul vorbeste ca "Dom'ne,tre' sa facem,sa mergem la vot,sa alegem pe cutare ca o sa rezolve etc."...Putulica,tu dezvirgineaza-te intai si dupa aia sa vii cu sfaturi din astea...

Ati observat probabil ca mi se falfaie de politica si ca nu am scris niciodata despre chestia asta.Pentru ca nu m-a interesat si pentru ca stiu ca nu o sa-mi ajute niciodata.Cu toate astea,duminica voi merge la vot,iar cei care vor alege sa stea acasa au respectul meu oricum,pentru ca nu am sa ma apuc acum sa zic texte de genul "Cine nu voteaza,nu are drept sa vorbeasca","Cine nu merge la vot,nu e un bun roman" si alte aberatii...

Eu voi merge la vot,dar nu pentru a vota in adevaratul sens al cuvantului,ci pentru a exprima un vot de blam,la adresa celor care candideaza,oricare ar fi ei,ca nici macar nu stiu cine candideaza,pentru nu stiu ce colegiu,de la nu stiu ce partid,pentru ca mi se rupe...

Initial,am vrut sa merg si sa depun buletinele de vot in urne fara sa le stampilez.Asta se numeste "VOT IN ALB".Dar apoi m-am gandit astfel:stai asa oleaca,de ce sa dau un vot in alb,cand acesta ar putea fi folosit ulterior de catre cei care au interese murdare?Adica il gasesc la numaratoare,il vad ca e alb si apoi il stampileaza unde si cum vor ei,adica mai stii ce magarii se pot face?La o adica se pot face manevre oricum...

Apoi,mi-a venit o idee mult mai buna.Merg,primesc stampila,intru in cabina de vot,pun stampila in afara chenarelor cu candidatii si,eventual,mai am si un marker cu mine,pentru un mesaj de "bine".Asta se numeste "VOT ANULAT".Dar,macar va citi cineva ce scrie el acolo,chiar daca asta nu va afecta pe nimeni.Plm,e rost de caterinca,asa ca nu vad de ce nu m-as duce duminica.Poate reusesc sa fac si poze cu votul meu,desi e cam riscant ca nu ai voie sa filmezi sau sa pozezi cu telefonul mobil ce se intampla in cadrul procesului electoral.

Dar stati pe receptie,ca duminica va spun,si sper sa va si arat in poze,cum a decurs totul.Sper sa nu intre aia la banuieli ca am sa stau cam mult in cabina de vot,dar am de scris oleaca:)).

Oricum,nu se mai merita sa votezi cu adevarat,pentru ca votul tau chiar nu conteaza,la ce furaciuni se fac,si,am sentimentul ca de fapt,fac un deserviciu tarii votand,pentru ca aleg pe unul care va fura (indiferent care ar fi acela,pentru ca toti fura),in loc sa ajute oamenii.Am si asa destule pacate,nu vreau sa fiu nici macar cu un vot raspunzator pentru ce se va intampla in tara asta in urmatorul mandat...

Niciun comentariu: