20.11.2008

"Te rog,ia-ma acasa la tine!"

Salut!Mi se spune "Brownie",probabil pentru ca am culoarea maro.Sunt baietel si ieri am avut noroc ca cineva m-a salvat de pe strazi.Nu cred ca am mai mult de 3 saptamani de viata,si tocmai de aceea vreau in continuare sa traiesc.DA-MI TU ACEASTA SANSA!Promit ca nu vei regreta!Sunt cel mai adorabil si dragalas caine pe care l-ai vazut.Sunt curat,nu am purici,sunt durduliu,cuminte,jucaus si promit sa fiu cel mai loial prieten al tau!Imi plac oamenii,sunt foarte simpatic si iubitor si iti pot fi mai credincios decat orice om pe care l-ai cunoscut!Nu vreau decat sa imi oferi o casa,un blid de mancare,o vorba buna din cand in cand si sa te porti frumos cu mine!Sa nu ma bati niciodata si sa nu ma chinui!De altfel,ce suflet poti avea daca ai lovi un sufletel care are ochii asa de calzi si sinceri ca ai mei?Baiatul care m-a salvat de la frig si infometare ieri s-a purtat frumos cu mine,nu am dus lipsa de nimic,dar,din pacate,nu ma poate pastra:((Uita-te la mine,si zi-mi daca merit o sansa la viata sau nu!Nu am gresit nimanui cu nimic,dar nici eu nu imi amintesc de ce am ajuns pe strazi pe o vreme atat de vitrega.Te rog frumos,daca ma vrei,sau daca stii sau cunosti pe cineva care are nevoie de un prieten pe viata,incearca sa il contactezi pe cel care m-a salvat si pot fi al tau.FII OM!!!
TELEFON:0749.84.85.64

E-MAIL:agmdinamo@yahoo.com

Daca sunteti din Bacau,si doriti sa vedeti catelusul,ma puteti vizita la adresa:strada Tipografilor,nr 1,scara A,etaj 1,apartament 5.
VREAU SA TRAIESC !!!VREAU SA FIU CATELUL TAU !!!

Niciun comentariu: