27.11.2008

Nu vreau sa fiu campion de toamna!

Odata cu etapa din acest weekend,si totodata,ultima pe 2008,se trage linie peste turul de campionat al acestui sezon.Momentan,Unirea Urziceni e pe primul loc cu 34 de puncte,DINAMO e pe 2,cu 32 de puncte.Ialomitenii joaca in deplasare la stiaoa,noi jucam acasa cu FC Arges...

O ultima intrebare staruie printre dinamovisti (bine,de fapt,dinamovistii adevarati stiu exact ce vor in acest weekend,dar i-am inclus aici si pe cei care inca nu stiu ce inseamna sa fii suporter in totalitate 24/7),iar intrebarea suna cam asa:vrem sa invinga stiaoa Urziceniul ca sa fim campioni de toamna (asta,bineinteles,in eventualitatea in care si noi ii invingem pe argeseni),sau tinem cu Urziceniul,sperand ca acestia sa ii bata pe vesnicii nostri rivali,chiar daca asta ar insemna sa terminam anul 2008 pe locul 2?Din punctul meu de vedere,lucrurile sunt clare si nu stau pe ganduri:aleg a doua varianta,desi unii ar dori contrariul...

Am avut ieri seara o mica divergenta pe messenger cu Codrin din Piatra Neamt (dinamovist si el),in privinta acestui lucru:

A.G.M.DINAMO. (26.11.2008 18:07:48): vreau sa bata urziceniul

Codrin(NT) (26.11.2008 18:07:58): ce ai ma?

A.G.M.DINAMO. (26.11.2008 18:08:41): tu c ai?nu ma intereseaza dak nu suntem p primul loc la sfarsit d tur...vreau stiaoa cat mai departe d noi!!!eu cred k eu gandesc bine,nu tu

A.G.M.DINAMO. (26.11.2008 18:09:30): ma pis p locul 1 dupa 17 etape,ma intereseaza locul unu abia dupa 34...Codrin probabil uita ca titlul de "campion de toamna" nu inseamna nimic,nu se premiaza cu nimic,si,practic,e doar asa un titlu formal,menit sa ii faca pe unii sa se extazieze cu gandul ca la jumatatea campionatului sunt primii,de parca asta ar fi relevant si la final de sezon.Sigur,daca la sfarsit de tur ai vreo 10 puncte avans,se poate spune ca lupta pare deja transata.Dar in contextul actual...

Codrin e genul de suporter care se entuziasmeaza repede.E baiat bun,dar nu gandeste in totalitate cum ar trebui sa gandeasca un caine pur-sange.Pai,nene,du-te la DINAMO si intreaba-i pe suporteri (aia adevarati,nu soarecii de 15 ani) cati si-ar dori sa bata stiaoa pe Urziceni ca sa fim noi pe primul loc!Nu cred ca vrei primi prea multe raspunsuri favorabile...

De-a lungul timpului,am mai fost intrebat in ultimele 2 sezoane daca:

1)vroiam sa bata DINAMO pe CFR Cluj in etapa a 31-a a campionatului 2006-2007,ajutand-o astfel indirect pe stiaoa sa prinda locul 2,care ducea in Liga,sau sa pierdem,mai ales ca eram matematici campioni,si sa ii ajutam pe clujeni sa termine pe locul 2,in loc de 3,cat au terminat anul acela.

Raspunsul meu a fost urmatorul:SA BATA DINAMO,PENTRU CA NOI SUNTEM DINAMO SI NU TREBUIE SA NE PREDAM IN FATA NIMANUI,CHIAR DACA NE AJUTAM RIVALII IN ACEST FEL!DACA CLUJENII NU AU FOST IN STARE SA FACA IN ASA FEL INCAT SA NU MAI DEPINDA DE ACEST MECI,E TREABA LOR,SI-AU COMPLICAT EXISTENTA SINGURI!

2)am mai fost intrebat sezonul trecut daca vroiam ca DINAMO sa bata (tot) Clujul,ca sa nu ii ajunga stelistii din urma in lupta pentru titlu,sau sa ne lasam invinsi,mai ales ca noi eram de mult iesiti din lupta pentru titlu si nu mai aveam ce pierde...

Raspunsul meu a fost de asemenea categoric:DA,MI-AM DORIT SA BATA DINAMO,DIN CONSIDERENTELE DE MAI SUS,NU E ADMISIBIL SA NE LASAM INVINSI CA SA NE INCURCAM RIVALII DE MOARTE.JUCAM PENTRU NOI,NU PENTRU ALTII!

Din pacate,atunci a iesit o rusine de meci,in care Clujul ne-a batut cu 2-1,iar multi dintre liderii galeriei stiu si pot sa confirme ca am lasat-o moale in acel meci,fiind o partida care nu ne-a facut cinste...

Concluzia,Codrin,ca sa intelegi si tu si cei ca tine e:nu vreau sub nici o forma sa beneficiez de ajutorul spurcatilor in meciul cu Urziceni!Nu ma intereseaza locul 1 dupa 17 etape,asa cum ti-am spus si pe messenger,si nici nu imi fac griji ca termina Urziceniul pe primul loc in 2008!Primordial e sa ne distantam cat mai mult posibil de stiaoa,pentru ca in retur ei vor fi amenintarea principala (pentru ca iar vor umbla cu lucruri murdare,mai mult sau mai putin la vedere),nu Urziceniul,bai,nene!Nu am ajuns sa ma tem ca Urziceniul ar putea castiga titlul,pentru ca stiu si eu,pana si ei,ca nu vor reusi in viitorul apropiat sa isi adjudece o astfel de performanta!

Nu vreau sa bata stiaoa,ca sa ce?Sa batem si noi pe Arges si vezi Doamne,hai sa ne bucuram ca papagalii ca suntem campioni de toamna,iar la vara sa ne trezim ca poate acest lucru nu ne-a ajutat cu nimic,pentru ca au recuperat stelistii punctele care ne separau de ei,pe cand,daca ar fi fost cu 3 mai multe diferenta,putea conta.

Deci,nu vreau sa fiu campion de toamna!Vreau sa bata Urziceniul,sa batem si noi,si prefer sa fim la 2 puncte in spatele Urziceniului si la 9 (!) de stiaoa,decat la un punct deasupra Urziceniului si la 6 de spurcati.

Ma rog,nu s-a ajuns la o cearta in continuarea conversatiei pe messenger,a fost doar o divergenta de opinii.Una care,totusi,mi-a lasat un gust amar pentru ca mi-a fost demonstrata inca o data teoria conform careia,unii inca nu au inteles si poate nu vor intelege niciodata ce inseamna rivalitatea cu stelistii.

Si pentru ca am multi pseudo-suporteri in lista de messenger,am sa fac o curatenie serioasa in urmatoarele zile pentru ca nu prea imi place sa imi pierd timpul discutand in contradictoriu chestii care sunt prea evidente.Respect dreptul la opinie al fiecaruia,dar nici nu am sa stau sa ascult parerea fiecaruia din lista de messenger,pentru ca nu am nici timp,nici rabdare,si pentru ca am facut prea multe sacrificii atat materiale,cat si sufletesti,pentru DINAMO,pentru a mai putea fi ingaduitor cand vine vorba de club...

Niciun comentariu: