12.11.2008

O afacere care merita toti banii!

Am vazut la tv un promo care mi-a captat atentia in totalitate.Cica ziarul "Adevarul" ofera cititorilor sai,incepand de maine si timp de 100 de saptamani,cate o carte alaturi de ziarul propriu-zis.Super tare!Mai ales ca ele vor putea fi cumparate la pretul de doar 10 lei,dar,ca bonus,primele 2 saptamani veti primi cartea de saptamana respectiva gratis,doar achizitionand ziarul care costa 1 leu!Ce inseamna asta?Inseamna ca,maine,daca sunteti destepti,veti putea face rost de cartea "Notre-Dame de Paris" a lui Victor Hugo,la pretul de doar 1 leu.

Ideea de a-mi imbogati biblioteca cu un atat de minim de cheltuiala mi se pare aur curat.Nu stiu ce parere aveti voi in privinta cartilor,dar n-ar fi rau sa mai rasfoiti cate una din cand in cand.Unii dintre voi veti spune:"Ia uite-l,bah,si pe asta!A dat in citit de-acuma...".Nu,nu sunt ipocrit.Dar n-am cum sa nu apreciez o buna afacere atunci cand o vad.Ganditi-va:in 2 ani de zile,cu 10.000.000 de lei vechi,asta insemnand cu 400.000 de lei pe luna,puteti face rost de 100 (o suta) de carti cu adevarat importante si care au facut istorie,atat prin povestea lor,cat si prin autorii care le-au scris.Nu ma intereseaza ziarul in sine,la fel de mult cum nu ma intereseaza presa in general.In afara de ziarele sportive nu dau banii pe altceva,cand vine vorba de presa.Dar maine am de gand sa fac rost de acea carte pentru ca:
  1. practic,e gratis;
  2. nu o am in biblioteca mea;
  3. imi plac cartile in general;
  4. e noua,fiind tiparita special pentru aceasta oferta si avand o super coperta din piele ecologica si celelalte vor arata la fel,intotdeauna placandu-mi ideea ca toate cartile sa arate la fel,ca prezentare,dar,bineinteles,continutul sa fie diferit.

De ceva vreme,m-am apucat din nou de citit.Chiar azi noapte am stat vreo 4 ore citind vreo 160 de pagini din cartea "Fiica marchizului"-Alexandre Dumas.Nu e rau sa mai citesti uneori,de fapt,nu stiu de ce unii dobitoci le-ar fi rusine sa aiba o astfel de preocupare.Probabil ar spune:"Da' ce,bah,imi da mie cartea aia de mancare?".Nu,nenicule,nu-ti da de mancare,dar,iti poate imbunatati vocabularul,iti poate spori imaginatia si mai ales,iti poti umple timpul facand ceva util.Decat sa te uiti la toate emisiunile de mondenitati ca sa afli cu cine s-a mai futut Alina Plugaru,cine si-a mai tras-o cu cine,cine si-a mai pus silicoane,daca Andreea Marin s-a mai paruit cu Raduleasca si alte tampenii asemanatoare care nu fac decat sa te indobitoceasca pe tine ca individ,mai degraba iti poti gasi cate o jumate de ora-o ora pe zi sa rasfoiesti o lectura.Nu te va omori,garantez!Am aflat si care vor fi urmatoarele 10 carti care isi asteapta doritorii:

  1. 13 noiembrie-"Notre-Dame de Paris" (Victor Hugo);
  2. 20 noiembrie-"Marile sperante vol. 1" (Charles Dickens);
  3. 27 noiembrie-"Marile sperante vol. 2" (Charles Dickens);
  4. 4 decembrie-"Un yankey la curtea regelui Arthur" (Mark Twain);
  5. 11 decembrie-"Ion" (Liviu Rebreanu);
  6. 18 decembrie-"Cartile junglei" (Rudyard Kipling);
  7. 25 decembrie-"Ultimul mohican" (J.F.Cooper);
  8. 1 ianuarie-"Anna Karenina vol.1" (L.Tolstoi);
  9. 8 ianuarie-"Anna Karenina vol. 2" (L.Tolstoi);
  10. 15 ianuarie-"Ivanhoe" (W.Scott).

Deci,numai capodopere literare.O.K.,maine si saptamana viitoare practic cartile vor fi gratuite,urmand ca apoi acestea sa fie disponibile cu ziarul la pretul de 10 lei.N-am nimic impotriva,decat sa dau bani pe tigari de exemplu,prefer sa fac o investitie buna si sa-mi cumpar o carte exceptionala la un pret foarte avantajos.Iubesc cartile!De altfel,biblioteca mea musteste de carti (dupa cum se poate vedea in imagini) care abia asteapta sa fie citite,timp sa fie ca le vine si vremea lor.Daca reusesc maine sa achizitionez cartea,va anunt si mai ales am sa v-o arat in poze si am sa va confirm inca o data daca merita sau nu.Nu uitati,maine,pentru doar 1 leu,puteti intra in posesia cartii "Notre-Dame de Paris",scrisa de Victor Hugo.Daca nici la pretul asta nu sunteti interesati de o carte atunci nu stiu,sincer,ce mod de a gandi folositi in viata de zi cu zi...Poate n-ar fi rau sa ascultati de indemnul celor de la Parazitii,al carui fan sunt,si al caror fani cred ca sunteti multi din cei care intrati pe acest blog.Ascultati si vizionati filmuletul de mai jos ca nu aveti ce pierde;):

Niciun comentariu: