10.04.2010

Doua chestii care ma irita la maxim!

Oricat de neinteles sau de ciudat ar parea pentru unii,detest sa ma intrebe cineva daca tin cu DINAMO,atat pe messenger,cat mai ales in viata reala.Daca in viata reala totusi ar putea fi acea curiozitate din partea unora daca tricoul/fularul/sapca pe care il/o port si care sunt cu DINAMO,le port din convingere sau nu,pe messenger e aiurea sa ma intrebi,desi ma ai in lista de pe data de 21 martie,tu sa ma intrebi abia pe data de 8 aprilie,mai ales dupa ce eram idle de vreo ora pentru ca ma uitam la meciul cu Pandurii (0-0) daca...
Asta mi-a adus aminte de alte doua idioate despre care am scris aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/03/sa-mi-fie-cu-iertare-dar.html.Eu oricum nu ma mai agit de mult sa raspund unor astfel de intrebari,dau ignore direct si la revedere.Daca sunt dinamovist sau nu,si daca sunt,daca sunt infocat ori ba,nu vad cu ce ii incalzeste pe altii.
Inca o situatie pe care eu nu pot sa o inteleg:am primit ieri un comentariu la un articol despre premiile DINAMOMANIA din ianuarie,comentariu scris in halul in care se vede mai jos.Intai l-am acceptat pentru a putea sa-i dau print-screen,apoi l-am sters,pentru ca eu nu am glumit cu regulile pe care le-am scris in sectiunea "Reguli" de sub header.Am specificat clar ca nu ma impac prea bine cu limbajul de messenger in comentariile de pe blog.Si apoi,cat de cretin sa fii sa scrii un rand,apoi sa lasi spatiu alte 3-4 randuri,mai scrii un rand si tot asa...Asta nu e hi5,in caz ca nu s-au prins unii dintre voi!

4 comentarii:

Alecu Cornel Marian spunea...

Salutari.Te-ai gandit vreodata sa faci un top 10-15 al celor mai tampite convorbiri de pe messenger :> ?

Ar iesi ceva spumos!Pe langa faptul ca ai avea material mult la dispozitie,ai avea cred o sarcina grea sa faci diferenta 8-| .

A.G.M.DINAMO. spunea...

Ooo,prietene,daca ma gandeam mai de mult sa fac un asemenea clasament,cu putin efort faceam un top 100,nu doar 10-15...

Chestia e ca eu discutiile astea inutile le sterg cat de repede pot din arhiva,imi stau pe creier stiind ca le am acolo.Si intr-adevar,mi-ar fi si greu sa fac diferenta dintre ele,cel putin la varf,care dintre discutii/intrebari ar fi cele mai idioate...8-|

Sandu Maryan spunea...

ca tot veni vorba de messenger .. agm-ule da-mi accept pe idul tau cu forzadinamo_muiesteaua .

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Sandu Maryan:

Nu stiu de ce dar,desi ti-am aprobat comentariul,mie nu mi-l arata acum.Cred ca iarasi are blogspot-ul probleme.In fine,s-a rezolvat,dar sa stii ca eu pe id-ul ala nu stau decat foarte rar...