18.04.2010

O intrebare/nelamurire/constatare nevinovata:este CFR Cluj usor impinsa de la spate pentru a castiga titlul?

Sa nu se inteleaga gresit,din moment ce DINAMO nu mai are sanse la titlu si atat timp cat in cursa,cel putin in acest moment,din punctul meu de vedere,au mai ramas CFR Cluj,steaua si Timisoara,imi doresc sincer ca,daca ar fi sa aleg o campioana dintre cele 3 echipe enumerate adineauri,aceea ar fi CFR.Pe mine m-a convins in meciul de Cupa si oricum,si cifrele o ajuta:ultimele 6 etape in campionat au echivalat cu tot atatea victorii,mai ales fara gol primit,iar miercuri,in Cupa cu noi,au marcat de 2 ori desi aveau un om in minus inca din minutul 47!Asemenea performante numai echipele mari le fac!CFR Cluj a jucat si joaca cel mai bun fotbal,cel putin,repet,asta e parerea mea.

Cine altcineva ar putea emite pretentii la titlu in afara clujenilor?steaua cu siguranta nu,si nu o spun ca sunt eu dinamovist,dar sa fim sinceri si sa privim obiectiv:steaua tot returul asta a jucat ca o soseta imputita si rupta in calcai,dovada ca in derby-uri s-a facut de kakaolu kremali.Avantajul ovi...aaa...stelistilor e ca nu s-au incurcat cu echipele mici,dar pana si cu unele dintre acestea a invins greu,pe final.

Cu Timisoara nu pot sa tin,nu numai pentru ca e o rivalitate crancena intre banateni si dinamovisti,dar prea au inceput sa fie implicati in tot felul de scandaluri si litigii privind punctele.Anul trecut,anul asta...Ia-ti punctele,da-mi punctele...

Vasluiul?O fi jucand moldovenii fotbal,dar mi-e greu sa cred ca o echipa din zona Moldovei va fi prea curand campioana a Romaniei.Cred ca ar fi o premiera.De fapt,pot sa verific...2 secunde si revin...Da,ar fi o premiera,dupa cum rezulta de aici=>http://www.lpf.ro/istoric.htm.

Urziceniul nu cred ca mai are vreo sansa.Si ei s-au afundat in retur intr-o multime de remize,si nu e greu de observat ca de cand a plecat Dan Petrescu,ialomitenii nu mai dau acelasi randament.Plus ca au plecat Balan si Varga la Rapid,2 jucatori de baza ale caror absente se resimt in rezultatele Unirii...

Hai ca m-am intins cu vorba...Sa revin,deci,la CFR,pe care eu o vad cea mai indreptatita sa castige titlul de campioana anul asta,cel putin din ce am vazut in astea 27 de etape scurse.Dupa meciul lui DINAMO de la Urziceni,care s-a terminat 4-4,Florin Prunea,managerul sportiv al "cainilor",a declarat ca CFR Cluj va deveni campioana pentru ca are toate mijloacele necesare.Tot atunci Borcea declara ca si-a luat adio de la campionat si ca ii vede pe "feroviari" campioni,desi,in acel moment,fiind etapa a 24-a,mai erau 10 etape de jucat,iar CFR avea tot o distanta de 3 puncte peste steaua,2 peste Vaslui,4 peste DINAMO si Timisoara.Sa se fi facut acele declaratii doar din complezenta sau pentru ca,mai mult sau mai putin,se cunosc eventualele jocuri de culise inerente si la case mai mari,nu numai in campionatul nostru?

Nedumerirea mea e una singura,indiferent de relevanta acesteia in contextul de fata:de ce,daca DINAMO si CFR Cluj au jucat in meci direct in Cupa miercuri seara,LPF a programat-o pe DINAMO sa joace cu Bistrita sambata,adica ieri seara,la3 zile distanta,in timp ce pe CFR,care miercuri a beneficiat si de avantajul terenului propriu,a fost pusa sa joace abia luni,tot pe teren propriu cu Timisoara,la 5 zile distanta,asa cum reiese din comunicatul LPF in privinta televizarii acestei etape?
Care ar fi argumentul pentru care ceferistilor li s-au "acordat" 2 zile in plus pentru meciul cu Timisoara,desi joaca tot pe teren propriu?Desigur,aici poate fi vorba despre cum a hotarat Antena 1 sa incadreze acest derby in grila sa de programe,in orice zi a dorit aceasta.Dar cred ca pana si cei de la Antena 1 sunt suficient de inteligenti sa isi dea seama ca un astfel de meci plasat luni seara nu va avea chiar aceeasi audienta daca jocul s-ar fi disputat sambata sau duminica.

Inchei acest gand cu precizarea expresa ca nu sunt tendentios in cele scrise mai sus si nici nu vreau sa sugerez ceva anume cu privirela CFR.Dimpotriva,asa cum am scris si in titlu,e doar o simpla intrebare,chiar nelamurire.Din punctul meu de vedere,le urez succes ardelenilor nu numai in campionat,ci si in finala Cupei (nu am nimic cu vasluienii,dar nu-mi place antrenorul lor,simplu!)."Desteptii" care sunt tentati sa dea vreun comentariu aiurea la cele scrise aici,sa se abtina.Nu vor primi satisfactia de a le fi aprobate aberatiile!Cat despre mine...eu am voie sa aberez aici cat,cum,cand vreau!;)

Niciun comentariu: