23.04.2010

Mama tampitilor e mereu gravida!...

...in cazul de fata,al idioatelor.Altfel nu-mi dau seama cum,numai in ultimul an am fost confundat (sau macar comparat,deci aici e o scuza) cu Puya sau Nane (cantareti de hip-hop,mai putin primul,care recent canta...chiar,ce canta?) sau cu Moti,fotbalist la DINAMO.Si toate astea,numai de catre fete!

Daca faza in care sunt asemuit cu Moti pot sa o inteleg pentru ca s-a petrecut sub forma de comentariu la o poza pe care o aveam pe hi5,sau faza cu Nane (http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/03/iar-ma-confunda-lumea-cu-cine-stie-ce.html) de asemenea mai e cum mai e pentru ca am fost intrebat daca sunt respectivul pe telefon,nu pot sa pricep in ruptul capului cum o cretina ca in articolul asta (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/07/azi-va-fac-cunostinta-cu-o-cretina.html) ar crede vreodata ca sunt Puya,abordandu-ma in acest sens pe messenger,avand id-ul "agmdinamo".Unde e logica?Cat de tampita de imbecila trebuie sa fii sa crezi ca sunt Puya dar am id-ul "agmdinamo"?

Asta nu e tot.Sambata trecuta,cu o ora inainte de meciul Gloria Bistrita-DINAMO BUCURESTI,ma tot suna una cu numar ascuns din 3 in 3 minute de vreo 4 ore.Am spus in alt articol ca in 99% din cazuri nu raspund la apeluri cu numar privat.Bai,nene,am bagat telefonul pe silentios,cea care ma suna nu se lasa batuta.

Pana la urma a trebuit sa ii raspund din 2 motive:primul,pentru ca tot in acea zi ma sunase si Mihnea,aflat in Anglia,la Birmingham cu numar ascuns,dupa care imi daduse mesaj cu numar de Anglia ca sa stiu ca e el,in care ma ruga sa il tin la curent cu scorul de la meci (by the way,mister professor,I'm still waiting the pictures from yesterday with the UFO's that you said you saw them) si credeam ca,printre nenumaratele apeluri cu numar ascuns s-ar putea sa fie cateva si de-ale lui,si in al doilea rand,ca sa scap naibii de stres si sa pot sa-mi tin si eu telefonul pe normal,fara riscul de a fi bombardat cu apeluri.
Ceasul era 20:30,mai era o ora pana la meci.Fiti atenti hal de convorbire telefonica,una care a durat 3 minute si 31 de secunde:

Eu (iritat):"Da?"
Ea:"Buna!"
Eu (nestiind pana sa ii aud vocea ca vorbesc cu o fata,dar tot iritat):"Saru-manutele!" (cand vorbesc prima oara la telefon cu cineva necunoscut de sex feminin,nu prea pot sa apreciez varsta acesteia dupa timbrul vocal,mai ales doar dupa un simplu cuvant cum ar fi "buna!").
Ea:"Vreau si eu sa te intreb ceva". (abia aici realizasem ca stau de vorba cu o copchilita,pana in 17-18 ani).
Eu:"Spune!"
Ea:"Esti cumva Gabriel Torje?De la DINAMO?"
Eu:"Don'soara,nu sunt nici un Gabi Torje,ai gresit numarul".
Ea:"Da' cine esti?"
Eu:"Am sa iti raspund dar normal ar fi ca tu,din moment ce tu esti cea care m-a sunat,sa te recomanzi intai".
Ea:"Eu sunt Mariana din Timisoara."
Eu:"Alexandru din Bacau."
Ea:"Si cati ani ai?Eu am 17."
Eu:"Multi inainte!Eu am 23".
Ea:"Sigur nu esti Gabriel Torje?"
Eu:"Scumpete,de ce vrei neaparat sa vorbesti cu el?"
Ea:"Pentru ca sunt dinamovista si il admir mult de tot pe Torje!"
Eu (in gandul meu "inca o lesinata,sau moarta de-a binelea,dupa pula de fotbalisti,care probabil crede ca o sa puna mana vreodata pe un jucator de fotbal cu bani,care sa le scoata din foame"):"Foarte bine,si eu sunt dinamovist.Dar daca o luai logic,mai ales ca spui ca esti dinamovista,avand in vedere ca mai e o ora pana la meciul cu Bistrita,ce te face sa crezi ca,daca eram Torje,ti-as fi raspuns la telefon la ora asta?Torje acum cel mai sigur e la vestiare si urmeaza sa iasa cu echipa la incalzire".
Ea:"Mda..."
Eu:"Uite,n-are rost sa iti consumi minutele sau centii,ori ce oferte mai ai tu activate pe-acolo,daca doresti,baga in lista id-ul "agmdinamo" si vorbim mai multe pe internet,pentru ca nu imi place foarte mult sa vorbesc la telefon".
Ea:"Cum ziceai ca e id-ul tau?"
Eu:"agmdinamo",9 litere,a-g-m-dinamo legat".
Ea:"Bine,stai sa-mi notez".
Eu (in gandul meu "ce e asa de greu de tinut minte?"):"O.K.,astept".
Ea (dupa cateva secunde):"Gata!"
Eu:"Foarte bine,atunci ne auzim pe messenger daca doresti!"
Ea:"Dar mai putem vorbi la telefon si-acum".
Eu:"Ce rost are?Nu ti-am spus ca nu sunt nici Torje si ti-am dat si id-ul de messenger?Plus ca ma si grabesc" (si asa e,ma grabeam pentru ca aveam tigaia cu mancare pe foc in bucatarie).
Ea (insistenta):"Auzi,dar tu ai id-uri de fotbalisti?"
Eu:"Nu,si chiar daca aveam,nu ti le-as fi dat,pentru ca fotbalistii nu au timp de asa ceva,trebuie sa se concentreze pe fotbal...Data viitoare cand mai vine DINAMO la Timisoara,cand se cazeaza baietii la hotel,du-te,asteapta-i acolo si intreaba-i personal ce numere de telefon sau id-uri de messenger au".
Ea:"Dar nu ne lasa jandarmii sa ne apropiem de ei".
Eu:"Ba va lasa,ti-o spun din experienta proprie,doar sa nu fiti multe isterice care la vederea jucatorilor sa faca precum toate maimutele posibile".
Ea:"Bine...".
Eu:"Deci,ramane cum ne-am inteles,daca mai vrei sa vorbim,ne auzim pe net,daca nu,nici o problema,dar te rog eu mult,nu ma mai suna niciodata pe telefon,mai ales cu numar ascuns!"
Ea:"Bine,dar mai putem vorbi si acum la telefon daca vrei".
Eu (in gandul meu:"bai,frate,de unde naiba rasar toate distrusele astea?"):"Nu,ti-am spus ca sunt grabit.Seara faina iti doresc si vizionare placuta la meci!"

Dupa ce am inchis telefonul,mi-am dat seama ca un pic de bou am fost si eu,pentru ca nu mi-a venit in cap sa o intreb pana la urma de unde facuse rost de numarul meu,sau cine o prostise ori de unde crezuse ea ca numarul meu ar putea fi al lui Torje.Imi ziceam atunci ca poate da add pe messenger si lamurim problema,urmand ca toate curiozitatile mele pe tema asta sa fie satisfacute.

Chestia sta insa in felul urmator:am primit eu vreo 7 id-uri de fete de-atunci si pana acum,dar daca e sa ma uit la numele din id al acestora sau dupa numarul anului de nastere,nici unul din ele nu continea ceva cu "mariana" sau "1990" ori macar "90".Asa ca nu m-am obosit sa le dau accept.Cateva zile am avut liniste cu telefonul.Alaltaieri seara insa,am adormit intre orele 20:00-2:00,punandu-mi telefonul pe silentios pentru a evita si alte surprize de genul asta si,cand ma trezesc,constat ca am fost foarte inspirat cand am facut asta.Primisem 21 de apeluri cu numar ascuns intre 23:40 si 00:10,ma jur!Eu ce pot sa fac la faza asta?Daca e sa te frece cineva cu numar ascuns si totusi,nu vrei sa iti schimbi numarul de telefon,ce mari posibilitati de eliminare a unui asemenea gen de stres ai?Bine,in afara de a-i lua in pula pe toti mortii,viii,vatamatii si nevatamatii celui/celei care suna ca un/o disperat/a,ca am facut asta deja...

Niciun comentariu: