23.04.2010

Daca esti blogger (ori macar incerci sa devii) si vrei sa vorbim pe messeger despre diverse sau sa ma castigi de cititor al blogului tau,cel putin...

...ai decenta si bunul simt sa nu fii un spammer nesimtit,nenorocit,imputit (si apelativele pot continua).

Am avut de-a lungul timpului si inca am in lista de messenger mai multi bloggeri de toate categoriile-incepatori sau cu vechime,preocupati de trafic sau care scriu din placere,care se axeaza pe un anumit domeniu sau vor sa faca din blogul lor un al doilea Youtube la cat de frecvent posteaza video-uri de-acolo,in fine,cert e ca majoritatea dintre ei nu stiu sa-si cucereasca "audienta".

Da,fratica,ai un blog,postezi articole bazate pe subiecte mai mult sau mai putin serioase,mai mult sau mai putin interesante,e problema ta,dar de ce trebuie sa dai mass dupa fiecare (pseudo)articol pe care il borasti...aaa...pe care il postezi pe blogul tau?

Multi inteleg gresit atragerea de cititori catre blogurile lor.Ceea ce nu stiu unii e ca,prin metoda mass-ului,in special catre cei care nu detin bloguri si sunt simpli cititori de online,reusesc mai mult sa-i irite pe acestia decat sa le cucereasca atentia.Daca e sa va povestesc un caz real,acela ar fi al unui blogger din Bucuresti de vreo 28 de ani care in ultimele luni si-a schimbat id-ul de vreo 2-3 ori.E problema lui ca articolele lui se bazeaza in general pe ce apare pe DINAMOMANIA sau pe site-urile de sport despre DINAMO si de-acolo,prin metoda copy/paste baga pe blogul sau articole,ceea ce nu a priceput pana la varsta asta e ca,fara un comentariu personal pe marginea subiectelor pe care le insereaza pe blogul lui,nu are nici cea mai mica sansa sa-i fie citit blogul de mai mult de cateva persoane,pe care probabil le poti numara pe degetele unei singure maini.

Nu e primul blog in care se scrie despre DINAMO pe care vad postate articole numai prin metoda copy/paste,fara nimic altceva.Si eu fac uneori la fel,dar tot mai bag cateva cuvinte de la mine si,mai mult decat atat,continutului blogului meu are o gama cat de cat variata de subiecte,atat cat se poate,astfel incat sa nu scriu in general despre aceleasi si aceleasi lucruri.

Ultima data cand m-am trezit cu bucuresteanul asta in lista,i-am dat add si nu au trecut cateva ore ca m-am si trezit cu 2 mass-uri spre blogul lui,unde am gasit un articol de pe DINAMOMANIA si unul de pe PROSPORT,ambele despre DINAMO.Drept urmare,mi-a fost foarte usor sa realizez ca prezenta lui in lista de messenger nu imi provoaca nici un avantaj,din contra,doar iritare,la vederea unui grad atat de ridicat al amatorismului.

Eu am scris aproape 2.700 de articole pe blogul asta,unele prin metoda copy/paste,unele cu cuvinte proprii,unele lungi,altele scurte,unele care chiar merita vazute,altele nu prea reusite,dar NICIODATA nu am dat vreun mass cu vreun link al vreunui articol!Pentru ca e penibil sa iti faci reclama in felul asta.Vrei lumea sa iti citeasca blogul?Pune-ti,nene,link-ul blogului la status si fii sigur ca se vor gasi multi curiosi care sa dea click pe el.De-acolo mai departe e de datoria ta sa stii sa-i pastrezi si sa-i inmultesti,asta depinzand insa exclusiv de calitatea articolelor.

Dupa ce ca nu scrii nimic nou,nimic original,nimic propriu,ma mai si intoxici cu mass-uri!Si randurile de fata sunt valabile pentru orice blogger care in viitor va dori sa discutam pe messenger despre bloguri sau despre orice altceva.Treceti-ma eventual la un grup "no mass",orice,numai sa nu va asteptati sa va tolerez mass-urile voastre pentru ca,asa cum am demonstrat-o mereu,nu ma impac absolut deloc cu asemenea categorie de disperati care nu mai stiu la ce tertipuri sa recurga ca hartiile lor igienice,pardon blogurile lor,sa le fie vizitate!

Despre cine si ce este vorba,puteti vedea intrand pe link-ul http://florin-balan.blogspot.com/ ,ramanand la latitudinea voastra sa decideti daca va merita atentia sau nu.Din punctul meu de vedere,desi nu am nimic personal cu acesta,atat lui,cat si altii ca el care nu stiu sa isi castige cititorii in mod cinstit si de la sine,pe langa faptul ca ii rog sa nu se mai oboseasca sa imi dea add pe messenger,n-am decat un singur lucru sa le transmit:

P.S.:Cata minte iti trebuie sa postezi un asemenea articol si sa crezi ca pe multi ii va interesa o asemenea postare? (=>http://florin-balan.blogspot.com/2010/04/isus-pe-cruce-cu-un-penis-pe-burta.html).Pentru astfel de articole exista site-urile LIBERTATEA.RO,CANCAN.RO etc...

Niciun comentariu: