20.04.2010

V-a fost dor de articolele personale?

Ei,bine,asa cum mi-am promis si le-am promis unora pe messenger,zilele astea veti avea oportunitatea sa cititi mai multe articole privind gandurile si trairile mele din viata de zi cu zi.Spre deosebire de ultimele doua saptamani in care v-am intoxicat peste masura cu articole numai si numai despre fotbal,in general,sau despre DINAMO,in special,dat fiind ca DINAMO a jucat joi-duminica acum doua saptamani si miercuri-sambata in Cupa si campionat saptamana trecuta,datorita faptului ca ros-albii nu vor mai avea cel mai recent meci decat vineri,cu Politehnica Iasi,profit de ocazie pentru a mai scrie si despre mine in aceste zile.

Nu sunt multumit de felul in care a ajuns sa arate continutul acestui blog.Prea mult fotbal.Ori eu,la inceput,acum 2 ani cand am inceput sa scriu aici,imi imaginam ca voi ajunge sa combin si sa alternez in mod echilibrat articolele despre viata personala cu cele despre fotbal.Din pacate,socoteala de-acasa nu s-a potrivit cu cea din targ,vorba aia.Imi mai imaginam in trecut ca voi face in asa fel inca zilele de vineri-sambata-duminica sa fie dedicate fotbalului,restul saptamanii sa fie dedicate articolelor personale,dar nici asta nu mi-a iesit.

Ideea de baza e ca acum am prins o perioada fara fotbal,astfel ca e momentul propice sa recuperez din gandurile pe care vroiam sa le public mai demult pe blog.Cu putin noroc si mai ales chef din partea mea,pana vineri,cand iar voi incepe sa scriu despre fotbal,pe blog zilele astea va voi delecta cu macar 10-15 articole scrise de mine,despre mine,si care vor constitui,cred,sarea si piperul acestui blog,suprasaturat de atata fotbal.Ma pun pe treaba si veti vedea in orele urmatoare ce iese!;)Sa fiti cuminti si s-aveti rabdare,nu stiu cata inspiratie voi avea astazi,mai ales ca imi lipseste "antrenamentul",trecand mult timp de cand n-am mai scris astfel de postari,dar nu cred ca veti fi dezamagiti...

Niciun comentariu: