21.04.2010

La revedere,arrivederci,au revoir,auf wiedersehen,hasta la vista,goodbye,sayonara...

Some of those who've entered in my messenger list just 'cause they saw there my id,haven't understood that this blog...aaa,in romana vreti?Bine:))...

Unii (si adaug ca sunt chiar multi) din cei pe care i-am adaugat in lista de messenger dupa ce acestia mi-au dat add descoperindu-mi id-ul pe blog,acestia fiind in mare parte suporteri dinamovisti si chiar si simpatizanti ai MILANULUI,probabil nu au inteles ca unul din scopurile pentru care mi-am facut blog a fost acela de a-mi mai usura prezenta pe messenger atunci cand sunt online.Pe scurt,mi-am facut blog unde scriu despre DINAMO si MILAN,unde imi spun parerea personala despre fiecare meci jucat de echipele astea doua,tocmai pentru a nu mai fi intrebat in particular pe messenger de nu stiu cate persoane aceleasi lucruri!Vrei sa stii ce parere am de cum a jucat DINAMO in meciul cu cutare echipa?Intra si vezi,la libera alegere!Dar nu ma intreba pe messenger,ca nu faci decat sa-mi pierzi timpul si nu am rabdare sa-ti raspund la prea multe intrebari.

Pentru ca,desi poate crezi ca numai tu ma intrebi chestia asta,te asigur ca nu e deloc asa.Astfel ca sa stau sa raspund in parte fiecaruia aceleasi lucruri,dupa fiecare etapa,cum ar fi daca mai avem sanse la locul nu stiu care din clasament,ce parere am daca a fost offside la faza nu stiu care si multe alte asemenea,ar insemna sa nu mai am si alte lucruri de facut in timpul meu,ori...Plus ca n-am inteles de ce parerea mea o fi asa importanta pentru unii de e necesara aflarea ei in mod expres pe messenger.

Randurile de mai jos sunt dedicate unuia,care mi-a demonstrat ca e exemplul perfect de persoana care probabil se plictiseste si considera ca si ceilalti trec prin aceeasi stare.Ghinion,nu e asa!Si poate veti intelege de ce m-am dispensat de el in 2 timpi si 3 miscari dupa ce veti citi urmatoarele.Oricum,aviz tuturor care pe viitor vor mai fi tentati sa faca la fel atunci cand ma vad online pe messenger.

...Prima oara cand te-am adaugat in lista,dupa ce ne-am salutat de inceput,mi-ai spus ca ai id-ul meu de pe blog.Mi-ai spus ca iti place ce vezi acolo si ca intri pe el de cateva ori pe zi.Ti-am multumit frumos pentru aprecieri,dar,din modestie si pentru ca nu ma intereseaza in mod deosebit traficul pe care il are blogul,ti-am recomandat sa nu intri chiar zilnic sau,daca o faci,sa nu intri mai mult de doua ori pe zi,o data dimineata,o data seara,pentru ca eu,in 90% din cazuri,scriu articolele noaptea.Rareori mai pot sa scriu ceva pe blog dupa ce a rasarit soarele...Asa mi-am format programul.Si in plus,chiar daca ar fi sa apara exceptii si sa scriu si ziua,n-ar fi ceva fenomenal de citit incat sa nu poata fi vazut si a doua zi.

Mi-ai spus ca esti suporter dinamovist si m-am convins de asta dupa ce ti-am vazut si comentariile pe DINAMOMANIA.Pe deasupra,iti place si MILAN din Italia.Mai mult decat atat,nu esti nici un soarec prost de vreo 13-15 ani care sa ma dispere cu mass-urile sau cu toate intrebarile idioate.Deci,de ce sa nu te fi tinut in lista?Totusi,ai dat-o-n bara acum 2 seri,demonstrandu-mi ca faci parte din acea categorie de oameni care nu stiu sa perceapa actiunile si felul de-a fi al altora.Adica probabil ti-ai zis in sinea ta,"nu ma intereseaza ce face asta (adica eu) la ora asta,e online pe messenger,inseamna ca are chef de vorbit".Nu chiar.

Tot in jur de 90% din cazuri,voi sunteti cei care initiaza o discutie cu mine.In general nu eu incep o discutie pe messenger,poate doar cu cei pe care ii cunosc de la mine din cartier.In rest,va las pe voi sa incepeti un dialog cu mine,si cei care ma au in lista de messenger cunosc foarte bine aspectul asta.Ma deranjeaza discutiile inutile,care nu ajuta nimanui cu nimic,care sunt purtate doar de dragul trecerii timpului.Imi pare rau,nu sunt fan al acestui gen de dialog.Ai ceva inteligent si interesant de spus sau de intrebat,esti liber sa intri in discutie cu mine,in caz contrar,preferabil e sa te abtii,pentru ca ma irit foarte repede cand sesizez ca nu am nici un castig de pe urma unui astfel de dialog.

M-ai intrebat luni seara ce a facut MILAN ultima etapa.Ti-am raspuns.M-ai intrebat cu cine a jucat.Ti-am raspuns.M-ai intrebat pe ce loc mai e in clasament.Ti-am raspuns.M-ai intrebat cate etape mai sunt pana se termina campionatul in Italia.In momentul ala deja stiam ce am de facut,dar totusi,ti-am raspuns.Toate raspunsurile la intrebarile tale le puteai afla foarte usor daca intrai pe blog unde eu scrisesem toate astea in dimineata zilei respective,dupa inca o noapte nedormita.Unde imi ocupasem vreo 2 ore pentru a scrie despre meciul MILANULUI.Ore in care am cautat poze de la meci,facut un afis,cautat comentariul in engleza pe site-uri pentru a-mi face o parere despre cum s-a desfasurat jocul,unde am cautat pe Youtube un rezumat al partidei care sa aiba o calitate buna...

Nu-mi plac nerecunoscatorii sau inconstientii.Cei care sunt atat de egoisti sau aerieni incat sa nu se gandeasca la faptul ca altii poate chiar au si altceva de facut sau folosesc messengerul pentru discutii constructive,nu pentru a schimba simple vorbe cu oricine.Dar,fiecare are dreptul sa fie cum isi doreste,la fel cum si eu am dreptul sa pastrez in lista de messenger pe oricine cred de cuviinta ca merita si are ceva de spus care merita ascultat si a carui atentie merita urmarita.Ca o consecinta a celor scrise in toate aceste randuri,desi retine ca nu am avut nimic personal cu tine,tu,acum esti...pa!

Niciun comentariu: