03.04.2010

Sampania e la rece...tortul aniversar e gata...iar maine,blogul face 2 anisori!

Totul e bine cand se termina cu bine,e o vorba veche ce azi s-a putut aplica perfect in cazul meu.Dupa doar 3 ore dormite,intre 4:00 si 7:00 dimineata (asta dupa ce ora 2:00 m-a prins spaland podele si curatand veceuri-din moment ce stau singur,a trebuit sa o fac si pe asta),dimineata pe la 9:00 mi-am propus sa ma fac fresh,asta insemnand barbierit si ras in cap,ca la ce par aveam...

Toate bune si frumoase pana cand,la mijlocul operatiunii,masina de tuns inceteaza din viata.La momentul ala mi s-a innegrit imaginea,pentru ca pur si simplu nu mai aveam ce sa fac.De iesit asa din casa ca scapat de la zoo in nici un caz nu puteam sa ies sa ma duc sa ma tund la o frizerie de prin cartier,asa ca...

Ma rog,am mai scurtat eu cu foarfeca pe ici,pe colo,totusi aveam par de o luna jumate crescut si ia si da-i cu lama de ras in dusmanie pana ce mi-am facut pe putin vreo 10 taieturi prin cap.Dupa 3 ore,treaba era gata,iar eu eram la capatul puterilor,atat fizice,cat si psihice.Dar inca mai aveam de tras...

Tai-o repede la bunica din centru,ca s-o anunti pe cealalta bunica din capatul celalalt al orasului ca ii fac o vizita.Eu nu mai aveam centi pe telefon,asa ca a trebuit sa apelez la telefonul fix de la mamaee din centru.Du-te inapoi si ia autobuzul,in sfarsit...

Futai mare,credeti-ma.Si caldura pe masura,mon cher,bine ca acum,la ora la care scriu randurile astea,cam sta sa ploua.Ajung la mamaee din capatul orasului,o las sa ma plictiseasca vreo jumate de ora,ii fac paguba in portofel (in sensul ca i-am dat de inteles ca e timpul sa fie mai darnica decat de obicei,financiar vorbind) si pe la vreo 14:00 plec.Dau o razie si la mamaee din centru,ca ea facuse comanda pentru tort.

La 15:15 am ajuns acasa,acum era timpul sa merg pana la hypermarketul Billa,noroc ca e la 200 de metri de mine.Ultimele cumparaturi,chiar ma mir ca nu stau mult la coada.Ajung acasa,fac ultimele retusuri prin bucatarie si baia mica,unde mai aveam de curatat oglinda,chiuveta si alte maruntisuri si calvarul ia sfarsit.

Daca nu era maine Pastele altfel ar fi decurs ziua asta,mai ales ca maine e si aniversarea blogului si cele 2 evenimente suprapuse mi-au facut azi viata un chin pentru ca mai mult pentru blog m-am zbatut.Acum e 17:00,e bine,totul e calm,nu mai am de facut nimic,astept sa treaca orele...

Pentru ca la noapte am de facut un articol special si pentru ca blogul,sau,cum imi place mie sa-l alint,"copilul" meu face 2 ani!Mai mult detalii maine...Acum e timpul pentru odihna,mi-a ajuns cate drumuri am facut azi...

Niciun comentariu: