16.03.2010

Nici nu ma obosesc sa le raspund celor care imi cer id-ul pe hi5

Randurile de fatza pot fi oricand o continuare a celor scrise la inceputul lui ianuarie in articolul asta=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/01/imi-pare-raufrati-miudar-nu-pot-sa-te.html.

Eu nu inteleg ce-i in capul unora care imi cer id-ul pe hi5...Probabil mai nimic,din moment ce le asa de greu sa se uite putin mai sus la sectiunea "info" unde am afisate toate informatiile pe care le cauta despre mine.Nu-i nici o problema,si eu ma fac ca ploua si ii las sa astepte mult si bine pana sa primeasca vreun raspuns de la mine.

P.S.:Imi place ca unii cred ca daca imi scriu un comment de gen "Forza DINAMO!",imi cresc aripi iar eu o sa fiu disperat sa-i bag in lista de messenger sau ceva.Imi pare rau,n-am nevoie sa-mi pierd timpul cu genul asta de persoane care imi solicita ceva ce ar putea sa descopere si singuri,daca ar avea bunavointa sa caute cu adevarat ceea ce vor sa obtina.Bine,pa!

Niciun comentariu: