09.03.2010

Hai mai pe scurt,ca sa inteleaga toata lumea cu ce melodii din hip-hop am crescut,inca imi plac si le ascult cu placere si ce nu pot sa ascult acum!

Asta ca o completare a articolului de mai jos,adica asta=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/03/inca-un-foarte-apreciat-cantaret-de-hip.html.Deci,cand stii ca au existat asemenea piese de genul celor de mai jos si pe care le-am fredonat toata adolescenta mea...

CATEGORIA "ASA DA!":

1)B.U.G.Mafia-"Un 2 si 3 de 0":2)La Familia-"Tupeu de borfas":3)Il-Egal feat. Puya-"Il-egal nonstop":4)B.U.G.Mafia-"Dupa blocuri":5)Parazitii-"Degeneratia urmatoare":6)Don Baxter-"Din nou":7)Parazitii-"Categoria grea":...si multe altele,parca mi-e greu sa inghit porcariile de mai jos.Pur si simplu diferenta e prea mare si,din punctul meu de vedere,nu in sensul bun...

CATEGORIA "ASA NU!":

1)Puya-"Undeva in Balcani":2)B.U.G.Mafia-"Cu talpile arse":3)Cabron-"Let's be friends":4)Puya-"Change":5)Puya feat. Kamelya-"VIP":

Niciun comentariu: