16.03.2010

Exact ce asteptam de mult:capace rosii de la Pepsi!

Spuneam acum o luna,pe 12 februarie,in articolul asta=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2010/02/ce-nu-face-omul-la-plictiseala-sau-ce.html ,ca atunci cand ma plictisesc fac suporturi de pahare din capace de la bidoanele de suc.Una din marile mele mahniri la acea vreme era ca,citez:

Problema e ca Pepsi nu are capace rosii,Coca-Cola da,insa eu nu fac compromisuri si nu beau Coca-Cola,in timp ce pentru a face rost de capace albe ar trebui sa beau apa plata,ceea ce din nou,nu ma dau in vant dupa asa ceva.
Ei bine,de curand s-a lamurit si asta,Pepsi introducand la sortimentul simplu si capace de aceasta culoare,pe langa faptul ca Pepsi simplu mai are si capace de culoare albastra.Pepsi Twist Lemon a ramas cu traditionalele capace galbene.Numai bune pe viitor pentru a face "floricele" tricolore.Tehnica de creare a acestor suporturi de pahare am explicat-o in articolul al carui link l-am pus la dispozitie mai sus.

Intre timp,de luna trecuta si pana acum,am mai facut cateva astfel de "floricele" pe care le puteti vedea mai jos.

Niciun comentariu: