02.03.2010

O oaie stelista...doua oi spurcate...trei oi ghenciste... (sau ce fac atunci cand vreau sa adorm repede dar somnul intarzie sa apara)

Oamenii recurg la o multime de metode atunci cand vor sa adoarma dar atipesc mai greu.Unii iau somnifere,altii beau o cana de lapte cald,dar,printre cele mai cunoscute si folosite feluri de a adormi este...numaratul oilor.

Pentru ca somnul sa isi faca aparitia cat mai repede,trebuie sa numeri in gand oi,imaginandu-ti ca sar gardul,astfel:o oaie...(dupa 2-3 secunde)...doua oi...(dupa alte 2-3 secunde)...trei oi...si tot asa.In ritmul asta apuci sa numeri o echipa intreaga si pe deasupra si cativa suporteri,dar nu mai mult.

Recunosc ca si eu numar oi cand vreau sa adorm si nu pot,dar nu ca sar gardul ci ca pasc pe ghencea.Si,cum acum e ora 8:00 dimineata si n-am apucat sa dorm deloc in noaptea asta pentru ca am stat pe blog si am fost si plecat putin de la ora 5:00 la 6:15,ce-mi ramane de facut,mai ales ca mor de somn?Simplu...

...radOI...lOVIN...gOIan...banel...baciu...si,gata,m-am dus la culcare,ne auzim mai pe seara!;)

Niciun comentariu: